dc.contributor.author | Ragauskaitė, Vaida | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:02:01Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:02:01Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109622 | |
dc.description.abstract | Atsižvelgiant į dabartines akademinės, mokslo bendruomenių ir visuomenės atskirties problemas, taip pat išanalizavus mokymosi procesą ir identifikavus šiuolaikinius poreikius mokymosi erdvėms, magistro baigiamojo darbo tikslas – suprojektuoti šiuolaikinį mokslo centrą. Projektuojamas mokslo centras orientuotas į chemijos mokslų sritį, skirtas chemijos fakulteto poreikiams. Šios paskirties pastatų tipologinei grupei būdinga griežta funkcinių zonų struktūra. Suprojektuotas sudėtingos tipologinės grupės pastatas išlaikantis aiškią patalpų organizavimo struktūrą bei sukuriantis bendrąją erdvę, užtikrinančią akademinės bendruomenės įvairiapusį komunikavimą. Sukurta bendroji erdvė taip pat atlieka neformalios mokymosi aplinkos funkciją. Į pastato struktūrą integruotos papildomos funkcinės zonos, kurios leidžia mažinti atskirtį tarp akademinės bendruomenės ir visuomenės bei užtikrina betarpį jų bendravimą. Darbą sudaro tekstinė (įvadas, analitinė dalis, projektinė – tiriamoji dalis, išvados) ir grafinė (pastato brėžiniai ir maketai) medžiaga. | lit |
dc.description.abstract | Considering present isolation between academia, science community and society as well as having analyzed the education process and identified modern demand for learning spaces, subject of the final paper was to design a modern science centre. The Science Centre designed in this thesis is oriented towards chemical science and dedicated to the Department of Chemistry. For the buildings of this typology group a strict structure of function zones is natural. A building with complex typology group, in which a simple layout was maintained was designed. Public spaces were utilized for versatile academia member communication as well as for informal learning environment. Additional functional zones for mitigation of isolation between academia and society were integrated into building structure to ensure their immediate communication. The paper consists of two parts: the text part (an introduction, analytical part, project based research part and conclusions) and the graphical material part (building drawings and models). | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 109 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2146041/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Mokslo centras Vilniuje, Saulėtekio slėnyje | |
dc.title.alternative | Science Centre in Sunrise Valley in Vilnius | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | H 003 - Menotyra / Art studies | |
dc.subject.lt | mokslo centras | |
dc.subject.lt | funkcinės zonos | |
dc.subject.lt | mokymosi erdvės | |
dc.subject.lt | integracija | |
dc.subject.lt | bendravimas | |
dc.subject.en | science center | |
dc.subject.en | functional zones | |
dc.subject.en | learning spaces | |
dc.subject.en | integration | |
dc.subject.en | communication | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 2146041 | |