Show simple item record

dc.contributor.authorŠukėnaitė, Vaida
dc.date.accessioned2023-09-18T09:02:26Z
dc.date.available2023-09-18T09:02:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109652
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama žmogiškųjų santykių valdymo tema. Išaiškinamos žmogiškųjų santykių ypatybės šiuolaikinės finansinės ir ekonominės krizės sąlygomis. Analizuojamas vadovų bendravimo su pavaldiniais turinys. Siekiant išaiškinti žmogiškųjų santykių valdymo problemas pieno perdirbimo įmonėse, atlikta anketinė pieno pramonės įmonių darbuotojų apklausa. Tyrime dalyvavo 190 respondentų. Apklausos duomenys apdoroti SPSS programa. Požymių priklausomybei patikrinti, apskaičiuotos Chi kvadratu kriterijaus reikšmės. Remiantis mokslinės literatūros analize ir empyrinio tyrimo rezultatais, sudarytas žmogiškųjų santykių valdymo modelis, tinkantis pieno pramonės sektoriaus įmonėms. Išnagrinėjus žmogiškųjų santykių valdymo aspektus, pateiktos baigiamojo darbo išvados: išaiškinti žmogiškųjų santykių valdymo pieno perdirbimo įmonėse trūkumai, pateikti siūlymai žmogiškųjų santykių valdymo tobulinimui. Darbą sudaro šios dalys: įvadas, teorinė ir praktinė dalys, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 75 p. teksto be priedų, 30 pav., 22 lent., 54 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe human relations management problems were pending at the thesis. The importance of the human relations management at the financial and economic crisis was clarified, the management of communication with staff was analyzed. In order to clarify the problems of human relations management at milk processing enterprises a questionnaire survey of 190 workers from milk industry was completed. The data of survey were processed by SPSS program. The model of human relations management based on literature review and survey results was constructed. The conclusions and suggestions after analyzing theoretical and practical aspects of human relations were presented. The deficiencies of the human relations management in milk processing enterprises clarified, suggestions for improving the management of human relations provided. Structure: introduction, theoretical and practical part, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 75 p. text without appendixes, 30 pictures, 22 tables, 54 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent78 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2019125/datastreams/ATTACHMENT_2019129/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2019125/datastreams/MAIN/content
dc.titleŽmogiškųjų santykių valdymo modelis pieno perdirbimo įmonėse
dc.title.alternativeThe model of human relations management in milk processing enterprises
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltmotyvavimas
dc.subject.ltpersonalo valdymas
dc.subject.ltvadovavimas
dc.subject.ltžmogiškieji santykiai.
dc.subject.enhuman relations
dc.subject.enleadership
dc.subject.enmotivation
dc.subject.enpersonnel management.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2019125


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record