Show simple item record

dc.contributor.authorMažylis, Aurimas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:02:26Z
dc.date.available2023-09-18T09:02:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109653
dc.description.abstractThe thesis discusses problems of business internationalization process using interactive advertising. Internationalization and interactive advertising theories are analyzed. The most important business entry modes and approaches to business internationalization are analyzed; marketing and advertising strategy development processes are reviewed. Interactive advertising technologies applicable for business internationalization are overviewed, their strengths and weaknesses are evaluated; target market consumer characteristics that might affect the perception of interactive advertising technologies are distinguished. Trends and insights of business internationalization process using interactive advertising technologies are provided after the analysis of secondary sources of information; the research of consumer attitudes towards interactive advertising technologies is performed; issues arising for entities participating in the process of interactive advertising development are diagnosed. The thesis objective to create a clear and easy-to-understand concept of business internationalization process using interactive advertising technologies is accomplished through a set of comprehensive tables and schemes explaining the development of interactive advertising for international businesses, providing insights to the application of interactive advertising technologies for different stages of business internationalization and offering solutions to issues arising for entities participating in the process of interactive advertising development. The thesis consists of the following parts: Introduction; Problem discussion; Theory analysis (Internationalization theory, Interactive advertising theory, Legal environment analysis); Empirical research; Concept part; Conclusions; References. The thesis volume: 105 pages of text without appendixes; 23 pictures; 15 tables; 110 references; 15 appendixes.eng
dc.description.abstractMagistrinis darbas nagrinėja verslo internacionalizavimo panaudojant interaktyvios reklamos technologijas problemas. Apžvelgiamos internacionalizacijos bei interaktyvios reklamos teorijos. Tiriami svarbiausi verslo įvesties modeliai, skirtingi verslo internacionalizacijos požiūriai; apžvelgiami esminiai marketingo ir reklamos strategijų plėtojimo elementai. Analizuojamos interaktyvios reklamos technologijos, tinkamos verslo internacionalizavimui, aptariamos jų stipriosios bei silpnosios pusės; išskiriamos vartotojų charakteristikos, įtakojančios interaktyvių reklamos technologijų suvokimą. Verslo internacionalizavimo panaudojant interaktyvios reklamos technologijas tendencijos bei įžvalgos pateikiamos praktinėje dalyje, atlikus antrinių informacijos šaltinių apžvalgą; tiriami vartotojų požiūriai į skirtingas interaktyvios reklamos technologijas; išskiriamos problemos, kylančios interaktyvios reklamos plėtojimo proceso dalyviams. Magistrinio darbo užduotis – sukurti aiškią verslo internacionalizavimo panaudojant interaktyvios reklamos technologijas koncepciją, išsprendžiama, sukuriant išsamių schemų bei lentelių rinkinį, paaiškinantį esminius interaktyvios reklamos plėtojimo tarptautinėse kompanijose aspektus, pateikiantį gaires interaktyvių reklamos technologijų naudojimui skirtingose verslo internacionalizacijos fazėse ir siūlantį problemų, kylančių interaktyvios reklamos plėtojimo proceso dalyviams, sprendimus. Darbą sudaro šios dalys: Įvadas; Problemos aptarimas; Teorijos analizė (Verslo internacionalizacijos teorija. Interaktyvios reklamos teorija, Įstatymų apžvalga); Empiriniai tyrimai; Koncepcija; Išvados; Literatūros šaltiniai. Darbo apimtis: 105 puslapiai teksto be priedų; 23 iliustracijos; 15 lentelių; 110 literatūros šaltinių; 15 priedų.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent127 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2021047/datastreams/MAIN/content
dc.titleBusiness internationalization process using interactive advertising technologies
dc.title.alternativeVerslo internacionalizavimas panaudojant interaktyvios reklamos technologijas
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltVerslo internacionalizavimas
dc.subject.ltinteraktyvios reklamos technologijos
dc.subject.ltinternacionalizacijos fazės
dc.subject.ltvartotojų charakteristikos
dc.subject.enBusiness internationalization
dc.subject.eninteractive advertising technologies
dc.subject.enstages of business internationalization
dc.subject.enconsumer characteristics
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2021047


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record