Show simple item record

dc.contributor.authorNaruševičius, Donatas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:02:35Z
dc.date.available2023-09-18T09:02:35Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109692
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama kino platinimo verslo problematika ir strateginių marketingo sprendimų aktualumas. Darbe analizuojama kino, paslaugų ir vartotojų elgsenos teorijos bei mokslinė ir metodinė kino platinimo marketingo literatūra. Atlikta unikalaus kino platintojo prekės ženklo analizė, kurioje išskirtos konkurencinių rinkos barjerų įveikimo prielaidos, pasinaudojant technologijų ir vartotojų elgsenos kaitos tendencijomis. Tarptautiniu ir nacionaliniu mastu atlikta kino verslo sektorių bendrųjų tendencijų analizė, pasitelkiant žvalgomąjį tyrimą ir koreliacinės regresinės analizės metodą. Taip pat atliktas giluminis interviu, kurio metu išskirtos aktualiausios kino platinimo verslo problemos, galimybės ir perspektyvos. Darbe atlikti vartotojų ir vartotojų elgsenos kaitos tendencijų tyrimai pritaikius ekspertų vertinimo bei anketinės vartotojų apklausos metodus. Baigiamajame magistro darbe pateikiami kino platinimo verslo marketingo strategijos tobulinimo sprendimai, kuriuos sudaro poveikių vartotojams modelis, prielaidos strateginio tarptautinio bendradarbiavimo plėtrai bei informacinių telekomunikacijų technologijų panaudojimo perspektyvos besikeičiantiems vartotojų poreikiams tenkinti.lit
dc.description.abstractIn the master thesis motion picture distribution business is studied. Investigation begins with study of film, services and consumer behavior literature analysis. Global and national trends of motion picture industry were analysed as well. Also research includes unique brand case study and trends in consumer behavior. Thesis also include depth interview on motion picture distribution business prospects for international cooperation and information technology provided features for marketing development in analysed sector. Master thesis includes strategic decisions for motion picture distribution business which are appointed for effects on consumers – consumer exposure model as basis. Also strategic decisions oriented for international cooperation and information technology innovation appliance for motion picture distribution business. Thesis concludes 7 parts: introduction, problematic part, theoretical study part, research part, design part, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of: 115 p. text without appendixes, 20 figures, 11 tables, 89 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent157 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2022408/datastreams/MAIN/content
dc.titleKino platinimo verslas: marketingo tobulinimas
dc.title.alternativeMotion picture distribution business: marketing development
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltinformacinių technologijų kaita
dc.subject.ltkino platinimo verslas
dc.subject.ltmarketingas
dc.subject.ltvartotojų elgsena
dc.subject.ltvartotojų elgsenos kaitos tendencijos.
dc.subject.enconsumer behaviour
dc.subject.eninformation technology appliance
dc.subject.enmarketing
dc.subject.enmotion picture distribution business
dc.subject.entrends in consumer behaviour.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2022408


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record