Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorJurgilevičiūtė, Laura
dc.date.accessioned2023-09-18T09:02:45Z
dc.date.available2023-09-18T09:02:45Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109739
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos mažmeninės finansinės paslaugos ir jų plėtros galimybės. Remiantis Lietuvos ir užsienio autorių literatūra, analizuojamos finansinės paslaugos, jų teikimo specifika ir reikšmė kasdieniame žmonių gyvenime. Darbe pateikiama finansinių paslaugų ir mažmeninių finansinių paslaugų samprata, specifinės šių paslaugų savybės ir skirtumai nuo kitų paslaugų ir produktų, aptariamos šių paslaugų vartotojų segmentavimo, pritraukimo ir išlaikymo problemos. Atlikus mokslinės literatūros ir praktinių mažmeninių finansinių paslaugų teikimo aspektų analizę, apklausus šių paslaugų vartotojus ir apdorojus gautus duomenis, sudaromas mažmeninių finansinių paslaugų plėtros teorinis modelis. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius mažmeninių finansinių paslaugų plėtros veiksnius, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, teorinis problemos nagrinėjimas, mažmeninių finansinių paslaugų Lietuvoje analizė, mažmeninių finansinių paslaugų plėtros modelis ir jo taikymo galimybės, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 88 p. teksto be priedų, 20 pav., 14 lent., 78 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final paper deals with the aspects of retail financial services and their developmental potential. In conformity with Lithuanian and foreign scientific literature, there is analyzed and described financial services, the specific of their offering and retail financial services’ importance in daily human life. The final master thesis represents financial services, retail financial services, these services’ specific features and differences from other services and products. There are described problems, necessity and the main methods of retail customers’ segmentation, attraction and retention. The model of developmental potential of retail financial services is composed with reference to scientific literature and retail financial services’ offering practice and survey of retail financial services’ customers. In consideration of theoretical and practical retail financial services’ aspects, there are introduced conclusion findings and suggestions. Structure: introduction, theoretical study of the problem, analysis of the retail financial services in Lithuania, the model of developmental potential of retail financial services and its characterization, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of: 88 p. text without appendixes, 20 pictures, 14 tables, 78 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent126 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2036041/datastreams/ATTACHMENT_2036047/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2036041/datastreams/MAIN/content
dc.titleMažmeninių finansinių paslaugų plėtros galimybės
dc.title.alternativeDevelopmental potential of retail financial services
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltmažmeninės finansinės paslaugos
dc.subject.ltpaslaugų plėtra
dc.subject.ltsantykių rinkodara
dc.subject.enretail financial services
dc.subject.endevelopment of services
dc.subject.enrelationship marketing
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2036041


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą