Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorBorovko, Andrej
dc.date.accessioned2023-09-18T09:03:18Z
dc.date.available2023-09-18T09:03:18Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109764
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe „Keramikos pramonės internetinio marketingo plėtros modelis“ analizuojamos keramikos pramonės internetinio marketingo modelio tobulinimo galimybės, teoriniai internetinio marketingo modeliai, įvertinamos internetinio marketingo komunikacijos priemonės, jų privalumai ir trūkumai, remiantis Lietuvos ir užsienio IMM žvalgomaisiais tyrimais sukuriamas keramikos pramonės internetinio marketingo plėtros modelis. Pirmoje teorinėje dalyje analizuojama informacinių technologijų plėtra, įtaka verslui. Analizuojami el. verslo modeliai, internetinio marketingo komunikacijos priemonės, internetinio marketingo principai. Atlikta antrinių šaltinių analizė įrodo internetinio marketingo svarbą verslui ir palankias plėtros perspektyvas. Antroje dalyje analizuojama Lietuvos keramikos pramonės padėtis, atliekama Lietuvos ir užsienio keramikos pramonės įmonių IMM analizė. Tyrimų rezultatai parodo, kad užsienio įmonių internetinis marketingas yra pažangesnis negu Lietuvos įmonių. Užsienio modeliai nuo Lietuvos skiriasi tuo, kad yra didesnis internetinio marketingo komunikacijų skaičius ir platesnė įgyvendinimo formų įvairovė. Trečioje dalyje, remiantis žvalgomojo tyrimo rezultatais, formuluojamas Lietuvos keramikos pramonės internetinio marketingo plėtros modelis, nustatomi internetinio marketingo komunikacijų ir IMM efektyvumo kriterijai. Siūlomas keramikos pramonės internetinio marketingo plėtros modelis, kuris turėtų pagerinti internetinio marketingo veiklą įmonėse, sudaryti galimybes efektyviau išnaudoti internetinio marketingo teikiamas naudas, įgyti konkurencinį pranašumą Darbą sudaro dalys: įvadas, teorinė dalis, praktinė dalis, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 60 puslapių teksto be priedų, 26 paveikslai, 11 lentelių, 36 bibliografiniai ir 3 interneto šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractIn degree work „Model of development of internet – marketing in a ceramic industry“ ways of perfection of model of Internet - marketing to a ceramic industry, theoreticals models of Internet - marketing are analyzed, ways of communication in Internet - marketing, their advantages and the lacks are estimated, the executed analysis Lithuanian and foreign models of Internet - marketing allows to formulate model of development of Internet - marketing in a ceramic industry. In the first part development of information technologies, their influence on business are analyzed. It is analyzed electronic models of business, ways of communication in Internet - marketing, principles of Internet - marketing. The executed analysis of the secondary data proves importance of Internet - marketing for business and positive prospects of development. In the second part position of the Lithuanian ceramic industry is analyzed, to be made the analysis of model of Internet - marketing in the Lithuanian and foreign firms. Results of research show, that the model of Internet - marketing in foreign firms is more advanced than in the Lithuanian firms. Foreign models from Lithuanian differ that they use wider quantity of ways of communication in Internet - marketing, and also use more ways of realization of these ways. In the third part, being based on the lead researches, the model of development of Internet - marketing in the Lithuanian ceramic industry is formulated, criteria of efficiency of communication in Internet - marketing, model of Internet - marketing are defined. The offered model of development of Internet - marketing in the Lithuanian ceramic industry should help to improve activity of Internet - marketing firms, to create opportunities for more effective to use advantages of Internet - marketing, to receive advantages before competitors. Structure: introduction, a theoretical part, a practical part, conclusions, the list of literature. Thesis consists of: 60 p. text without appendixes, 26 pictures, 11 tables, 36 bibliographical entries and 3 entries from Internet. Appendices included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent72 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2046425/datastreams/ATTACHMENT_2046431/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2046425/datastreams/MAIN/content
dc.titleKeramikos pramonės internetinio marketingo plėtros modelis
dc.title.alternativeModel of development of internet – marketing in a ceramic industry
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltInternetinis marketingas
dc.subject.ltkeramikos pramonė
dc.subject.ltinternetinio marketingo plėtros modelis
dc.subject.ltinternetinio marketingo komunikacijos priemonės
dc.subject.enInternet – marketing
dc.subject.enceramic industry
dc.subject.enmodel of development of Internet – marketing
dc.subject.enways of communication in Internet – marketing
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2046425


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą