Show simple item record

dc.contributor.authorGrigaitienė, Lina
dc.date.accessioned2023-09-18T09:03:19Z
dc.date.available2023-09-18T09:03:19Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109766
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos interjero dizaino paslaugų verslo problemos, tendencijos Lietuvoje ir užsienyje, analizuojamos marketingo sritys, taikytinos interjero dizaino versle, marketingo strategijų rengimo modeliai, vartotojų elgsenos modeliai. Pateikta paslaugų, vartotojų, santykių, socialinio – etinio, žaliojo ir virusinio marketingo koncepcijų ir vartotojų elgsenos teorijų lyginamoji analizė. Atlikti kiekybiniai ir kokybiniai empiriniai tyrimai: interjero dizaino rinkos pardavimo pajamų analizė ir prognozė, koreliacinės analizės metodu nustatyta interjero dizaino pardavimo pajamų priklausomybė nuo kitų verslo šakų pardavimo pajamų pokyčių, atliktas interjero dizaino ekspertų interviu ir interjero dizaino paslaugų vartotojų anketinė apklausa; nagrinėti paslaugų verslą pasaulinėje ekonominėje erdvėje reglamentuojantys teisės aktai, įstatymai, dokumentai. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius interjero dizaino verslą lemiančius veiksnius, sukurtas marketingo strategijos modelis, siūlomas interjero dizaino verslui plėtoti, parengtos išvados ir siūlymai. Darbo struktūra: įvadas; interjero dizaino verslo analizė, problemos, tendencijos; marketingui tobulinti, plėtojant interjero dizaino verslą, skirtų teorijų lyginamoji analizė; empiriniai tyrimai, skirti interjero dizaino verslo marketingui tobulinti; strateginiai sprendimai interjero dizaino marketingo tobulinimui; išvados ir siūlymai; literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 121 puslapių teksto, 33 iliustracijos, 25 lentelės, 88 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractAt the final master’s thesis problems and tendencies of interior design business in Lithuania and abroad, is explored, as well is analyzed marketing’s ranges, which could be applied to interior design business branch, marketing strategies and consumers behavior models. Comparative analysis of services, consumers, relationship, social-ethical, green and viral marketing concepts and consumers behavior theories is done in thesis. Quantitative and qualitative empirical researches performed in thesis: analysis and forecast of interior design services sales income, by correlation analysis method established relations between interior design services sales and other business branches sales dynamics. Also, there is an analysis of interior design experts and interior design services buyers, investigation of law certificates and documents that regulates interior design business all over the world. After investigation of interior design business determined theoretical and practical aspects, it is suggested a marketing strategy model for interior design service business, prepared conclusions and suggestions. Structure: introduction; analysis of interior design business, problems and tendencies; comparative analysis of theories for marketing implementation in the interior design business; empirical research; strategical decisions for marketing implementation in the interior design business; conclusions and suggestions; references. Thesis consist of: 121 p. text, 33 pictures, 25 tables, 88 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent135 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2046630/datastreams/ATTACHMENT_2046636/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2046630/datastreams/MAIN/content
dc.titleMarketingas plėtojant interjero dizaino verslą
dc.title.alternativeMarketing in the interior design business
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltMarketingo strategijos modeliai
dc.subject.ltpaslaugų marketingas
dc.subject.ltsantykių marketingas
dc.subject.ltsocialinis etinis marketingas
dc.subject.ltvartotojų elgsena
dc.subject.enConsumers behavior
dc.subject.enconsumers marketing
dc.subject.engreen marketing
dc.subject.enmodels of marketing strategy
dc.subject.enrelationship marketing
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2046630


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record