Show simple item record

dc.contributor.authorStrolaitė, Jūratė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:03:21Z
dc.date.available2023-09-18T09:03:21Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109781
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjami baldų pramonės produkto inovacijų kūrimą lemiantys veiksniai. Teorinėje dalyje išanalizuota produkto inovacijų kūrimo problematikos koncepcija. Pateiktos produkto inovacijų ir inovatyvumo sąvokos, nagrinėjamos užsienio autorių šaltiniuose. Taip pat išskirtos pagrindinės naujų produktų kūrimo priežastys bei naujų produktų kūrimo proceso sėkmės veiksniai. Aptariami pasaulio įmonių naudojami naujų produktų kūrimo modeliai, jų privalumai ir trūkumai. Darbo metu atlikta išsami esamos Lietuvos baldų pramonės situacijos analizė ir aptarti naujų produktų kūrimą, baldų gamybos sektoriuje, lemiantys veiksniai. Remiantis tyrimo metu gautais anketinės apklausos rezultatais nustatyti pagrindiniai Lietuvos baldų pramonės produkto inovacijų kūrimą lemiančių veiksnių analizė. SSGG analizės metu apibrėžtos svarbiausiosios sektoriaus poziciją tarptautinėje rinkoje lemiančios jėgos. Apibendrinus produkto inovacijų kūrimo didinimo galimybes pasiūlytas specialiai tam adaptuotas modelis. Darbo pabaigoje pateiktos rekomendacijos Lietuvos baldų pramonės įmonėms ir suformuluojamos išvados. Darbo struktūra: įvadas, produkto inovacijų kūrimo problematikos analizė, Lietuvos baldų pramonės analizė, baldų pramonės produkto inovacijų kūrimą lemiančių veiksnių tyrimas, siūlomas produkto inovacijų kūrimo modelis Lietuvos baldų pramonės įmonėse, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis – 80 p. teksto be priedų, 32 iliustr., 6 lent., 55 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe master thesis deals with development factors, that affect the product innovation in the furniture industry. There is an analysis in product innovation problematic concept described in theoretical part. The concepts of product innovation and innovativeness, are examined in foreign authors sources. Also, the main reasons, that encourages the development of new products, are identified, as well as, the key factors of success in new product development process, are noted. As follows, there are advantages and disadvantages, of the world's businesses product development models, compared. The comprehensive case study on current Lithuanian furniture industry carried out and the success factors of new product development in furniture manufacturing sector, are discussed. Based on the results, obtained during the questionnaire survey, the main development factors of product innovation, in Lithuanian furniture industry, are determined. During SWOT analysis, the most critical forces were defined, that determine the sector's position in the international market. Therefore, summarized possibilities of new product innovation and development growth, offered specially adapted model suitable for this purpose. In conclusion, the recommendations, for the Lithuanian furniture industry companies, and formulation of findings, are stated. The paper’s structure: introduction, product innovation problem analysis, the analysis of Lithuania furniture industry, product innovation development factors research in furniture industry, the proposed model of product innovation in Lithuanian furniture industry companies, the findings and recommendations, references and appendices. The size of the work – 80 pages of the text without appendix, 32 illustrations, 6 tables, 55 bibliographical sources. The appendix of the paper is added separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent108 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2060375/datastreams/MAIN/content
dc.titleProdukto inovacijų kūrimo proceso tobulinimas
dc.title.alternativeImprovement of product innovation creating process
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltProdukto inovacijos
dc.subject.ltprodukto inovacijų kūrimo procesas
dc.subject.ltnaujų produktų kūrimo modeliai
dc.subject.ltnaujų produktų kūrimo proceso sėkmės veiksniai
dc.subject.ltbaldų pramonė
dc.subject.enProduct innovation
dc.subject.enproduct innovation development process
dc.subject.ennew product development models
dc.subject.enthe key success factors of new product development
dc.subject.enfurniture industry
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2060375


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record