Show simple item record

dc.contributor.authorŠimkus, Darius
dc.date.accessioned2023-09-18T09:03:33Z
dc.date.available2023-09-18T09:03:33Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109830
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe tiriamos lengvojo automobilio kėbulo elementų stiprumo charakteristikos. Išanalizuoti literatūros šaltiniai, automobilių kėbulų konstrukcijos, dinaminis modeliavimas, kompiuterinė technika, naudojama saugumo elementų tobulinimui. Sija, daugiausiai kinetinės energijos sugeriantis automobilio elementas, projektuota priekinio susidūrimo atvejui. Atlikus teorinius skaičiavimus, rezultatai palyginti su modeliavimo. Pateikta išsami išilginės priekinės sijos tobulinimo metodika, modeliavimo rezultatų analizė ir apibendrinimas. Sumodeliavus priekinę išilginę siją, jos geometrinius parametrus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados, literatūros šaltiniai. Darbą sudaro 9 dalys: įvadas, mokslinės literatūros apžvalga, automobilių kėbulų konstrukciniai ypatumai saugumui užtikrinti, dinaminiai automobilio modeliavimo bandymai, kompiuterinė technika, naudojama tobulinant saugumo komponentus, priekinės išilginės sijos konstrukcijos modeliavimas, taikant skaitinį metodą, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas, priedai.lit
dc.description.abstractThe stiffness behaviour of the passenger vehicle body elements is investigated in the Master thesis. The analyzed literature, automotive body design, dynamic simulations, computer equipment used for safety development is investigated too. This beam absorbs majority of kinetic energy, it is designed for the frontal impact. Theoretical calculations are compared with simulation results. The deep development methodology of the beam are described, the analysis of the simulation results and discussion are described also. The thesis conclusion, literature is presented after the simulation of the front longitudinal beam geometrical specifications. The thesis is divided to 9 sections: an introduction, review of a scientific literature, automotive body design safety features, dynamic simulation tests of a vehicle, a computer equipment, used for the development of safety components, design simulation of the front longitudinal beam by numerical method, conclusion and suggestions, literature, appendix.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent69 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2053163/datastreams/ATTACHMENT_2053166/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2053163/datastreams/MAIN/content
dc.titleLengvojo automobilio kėbulo elementų stiprumo charakteristikų tyrimas
dc.title.alternativeExamination of strength characteristics of car body elements
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltAutomobilis
dc.subject.ltpriekinė išilginė sija
dc.subject.ltpasyvioji sauga
dc.subject.ltkėbulo konstrukcija
dc.subject.enVehicle
dc.subject.enfront longitudinal beam
dc.subject.enpassive safety
dc.subject.enbody design and requirements
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2053163


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record