Show simple item record

dc.contributor.authorŠilinytė, Vita
dc.date.accessioned2023-09-18T09:03:33Z
dc.date.available2023-09-18T09:03:33Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109832
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama vidaus degimo variklio dujų skirstymo fazių keitimo mechanizmo įtaka variklio greičio charakteristikoms. Atlikta mokslinių straipsnių analizė, ištirti dujų skirstymo mechanizmo parametrai, aprašyti valdymo tipai ir valdymo sistemos. Tiriamas automobilis „Honda Civic“ „SOHC VTEC“. Naudojant šio automobilio variklio galvutės stendą buvo matuojami skirstomojo veleno kumštelio profiliai ir vožtuvų atsidarymo aukščiai su dviem skirtingais skirstymo velenais. Matuojant nustatytos skirstymo mechanizmo fazės, kumštelių profilių aukščiai, ir pagal gautus duomenis atlikta greičio charakteristikų analizė. Atlikti eksperimentiniai tyrimai: VTEC sistemos parametrų ir greičio charakteristikų bandymai. Gautos variklio išorinių greičio charakteristikų kreivės su skirtingais skirstymo velenais ir atlikta jų analizė. Darbo apimtis – 88 psl. be priedų, 43 iliustracijos, 10 lentelių, 27 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe influence of the phase change mechanism of the gas distributor on the speed characteristics of an internal combustion engine is examined in this thesis. Performed an analysis of scientific articles, to investigate the mechanism of gas distribution parameters and described the management types and management systems. Investigated car is “Honda CIVIC” “SOHC VTEC”. Using this engine stand there was measured the distribution camshaft profiles and valve opening heights with two different types of camshaft. Mmeasuring the phase distribution mechanism, cam profiles, heights, and the findings made by high-speed performance analysis. Tests were performed: \"VTEC” system parameters and made engine performance characteristics analysis. From engines performance characteristics graph whit different camshafts and made an analysis. Volume of the final work – 88 pages, 43 illustrations, 10 tables, 27 bibliographical sources. Appendixes are enclosed.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent88 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2061323/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2061323/datastreams/ATTACHMENT_2061327/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2061323/datastreams/ATTACHMENT_2061328/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2061323/datastreams/ATTACHMENT_2061329/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2061323/datastreams/ATTACHMENT_2061330/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2061323/datastreams/ATTACHMENT_2061331/content
dc.titleVidaus degimo variklio dujų skirstymo fazių keitimo mechanizmo įtaka variklio greičio charakteristikoms
dc.title.alternativeInfluence of the phase change mechanism of the gas distributor on the speed characteristics of an internal combustion engine
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltskirstomasis velenas
dc.subject.ltfazė
dc.subject.ltkumštelis
dc.subject.encam-shaft
dc.subject.enphase
dc.subject.envalve opening height
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2061323


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record