Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorJasilionis, Aivaras
dc.date.accessioned2023-09-18T09:03:35Z
dc.date.available2023-09-18T09:03:35Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109838
dc.description.abstractŠiame magistro baigiamajame darbe nagrinėjama variklio valdymo programos perprogramavimo įtaka variklio charakteristikoms. Darbe apžvelgiamos kitų autorių mokslinės publikacijos, kuriose nagrinėjama valdymo programų įtaka variklių charakteristikoms, bei jų kūrimo ir tobulinimo problemos. Taip pat aprašyti skirtingi valdymo programos perprogramavimo metodai ir tam naudojama įranga. Darbe pateikiami susisteminti 103 automobilių tyrimų traukos stendu eksperimentiniai duomenys bei grafinės priklausomybės. Naudojantis eksperimentiniais duomenimis sudaryti matematinės statistikos modeliai, leidžiantys prognozuoti sukimo momento ir galios padidėjimo reikšmių patekimo į tam tikrą intervalą tikimybes. Atlikta eksperimentinių duomenų ir sudarytų matematinės statistikos modelių analizė. Pateikiamos išvados paremtos gautais rezultatais.lit
dc.description.abstractThe influence of engine control software modification for engine characteristics is analyzed in this final master‘s paperwork. Theoretical and experimental studies by other authors are presented, in which engine control software development and improvement methods and also it‘s influence for engine characteristics are analyzed. Also, four different methods of engine control software reprogramming along with used equipment are presented. Results of 103 automobiles experimental researches are used to create mathematical statistics models for engine power and torque growth. These models give an opportunity to predict the probabilities of engine power and torque growth after individual reprogramming of engine control software. These models and the results of experimental studies are analyzed in the final chapter. Findings are given based on results.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent93 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2061821/datastreams/MAIN/content
dc.titleVariklių techninių charakteristikų tobulinimo galimybės
dc.title.alternativeThe possibilities of improvement of the engine technical characteristics
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltgalia
dc.subject.ltmatematinės statistikos modelis
dc.subject.ltprogramavimas
dc.subject.ltsukimo momentas
dc.subject.ltvidaus degimo variklis
dc.subject.enpower
dc.subject.enmathematical statistics model
dc.subject.engrowth
dc.subject.entorque
dc.subject.eninternal combustion engine
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2061821


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą