dc.contributor.author | Jasilionis, Aivaras | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:03:35Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:03:35Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109838 | |
dc.description.abstract | Šiame magistro baigiamajame darbe nagrinėjama variklio valdymo programos perprogramavimo įtaka variklio charakteristikoms. Darbe apžvelgiamos kitų autorių mokslinės publikacijos, kuriose nagrinėjama valdymo programų įtaka variklių charakteristikoms, bei jų kūrimo ir tobulinimo problemos. Taip pat aprašyti skirtingi valdymo programos perprogramavimo metodai ir tam naudojama įranga. Darbe pateikiami susisteminti 103 automobilių tyrimų traukos stendu eksperimentiniai duomenys bei grafinės priklausomybės. Naudojantis eksperimentiniais duomenimis sudaryti matematinės statistikos modeliai, leidžiantys prognozuoti sukimo momento ir galios padidėjimo reikšmių patekimo į tam tikrą intervalą tikimybes. Atlikta eksperimentinių duomenų ir sudarytų matematinės statistikos modelių analizė. Pateikiamos išvados paremtos gautais rezultatais. | lit |
dc.description.abstract | The influence of engine control software modification for engine characteristics is analyzed in this final master‘s paperwork. Theoretical and experimental studies by other authors are presented, in which engine control software development and improvement methods and also it‘s influence for engine characteristics are analyzed. Also, four different methods of engine control software reprogramming along with used equipment are presented. Results of 103 automobiles experimental researches are used to create mathematical statistics models for engine power and torque growth. These models give an opportunity to predict the probabilities of engine power and torque growth after individual reprogramming of engine control software. These models and the results of experimental studies are analyzed in the final chapter. Findings are given based on results. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 93 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Neprieinamas | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2061821/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Variklių techninių charakteristikų tobulinimo galimybės | |
dc.title.alternative | The possibilities of improvement of the engine technical characteristics | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | galia | |
dc.subject.lt | matematinės statistikos modelis | |
dc.subject.lt | programavimas | |
dc.subject.lt | sukimo momentas | |
dc.subject.lt | vidaus degimo variklis | |
dc.subject.en | power | |
dc.subject.en | mathematical statistics model | |
dc.subject.en | growth | |
dc.subject.en | torque | |
dc.subject.en | internal combustion engine | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 2061821 | |