Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorMiniotaitė, Audronė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:04:43Z
dc.date.available2023-09-18T09:04:43Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109994
dc.description.abstractBaigiamojo magistro darbo tema – geležinkelis mieste. Darbe nagrinėjama Mažeikių miesto centrinė dalis (geležinkelio zona tarp Viekšnių ir Algirdo gatvių pervažų bei aplinkinės teritorijos) viso miesto susisiekimo sistemos ir traukos objektų išsidėstymo kontekste. Darbe išanalizuota kitų Europos miestų problematika, analogų, kuriuose atlikta teritorijos pertvarka, pasiūlymai ir rezultatai, išnagrinėtos iki šiol parengtos jungčių per geležinkelį Mažeikių mieste studijos, Mažeikių miesto bendrojo plano sprendiniai. Atsižvelgiant į atliktą analizę, pasiūlytos 2 alternatyvos ir jų povariančiai, atliktas jų socialinis-ekonominis pagrindimas, parinkta palankiausia alternatyva, kuriai geoinformacinių sistemų programine įranga sumodeliuota susisiekimo sistema ir pasiūlytas funkcinis teritorijos išplanavimas. Darbą sudaro 7 tekstinės dalys (įvadas, 4 tiriamieji ir taikomieji skyriai, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas, priedai) ir grafinė dalis (2 brėžiniai). Darbo apimtis – 84 p. teksto be priedų, 45 iliustr., 18 lent., 29 bibliografiniai šaltiniai.lit
dc.description.abstractThe theme of the master thesis is the railway in the city. The paper analyzes Mazeikiai central part (area between Algirdo and Vieksniu streets’ crossings and surroundings) throughout the context of the urban transport system and the arrangement of places of attraction. The paper analysis the problems of other European cities as well as the proposals and the results of analogues of territorial conversion. There is analysis of earlier studies of links across the railway zone as well as the solutions of the master plan provided. Two basic alternatives and their sub-alternatives were suggested based on these surveys. The socio-economic verification was made and the most effective alternative was chosen and its traffic system was simulated and functional planning offered. Structure: introduction, 4 exploratory parts, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of: 84 p. text without appendixes, 45 pictures, 18 tables, 29 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent86 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2066125/datastreams/MAIN/content
dc.titleMažeikių miesto dalies konversijos galimybių studija
dc.title.alternativeThe Study of Conversion Possibilities of the Part of Mazeikiai Town
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering
dc.subject.ltgalimybių studija
dc.subject.ltMažeikiai
dc.subject.ltgeležinkelis
dc.subject.ltmiesto centras
dc.subject.enpossibility study
dc.subject.enMazeikiai
dc.subject.enrailway
dc.subject.encity center
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2066125


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą