Show simple item record

dc.contributor.authorŠliažaitė, Viktorija
dc.date.accessioned2023-09-18T09:04:47Z
dc.date.available2023-09-18T09:04:47Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110012
dc.description.abstractSiekdamos pažinti vartotoją, organizacijos dažniausiai naudojasi elgsenos modeliais, leidžiančiais suprasti procesą, kuriuo remiasi vartotojai, priimamai sprendimą pirkti. Baigiamajame magistro darbe išanalizuoti lietuvių ir užsienio autorių moksliniai darbai, nagrinėjantys vartotojų elgsenos modelius elektroninėje ir tradicinėje prekyboje bei veiksnius, darančius didžiausią įtaką individo apsisprendimui pirkti internetu. Siekiant išsiaiškinti esamą elektroninės prekybos situaciją Lietuvoje, išanalizuoti statistiniai duomenys, susiję su interneto paplitimu bei panaudojimu. Siekiant išsiaiškinti, kurie veiksniai turi didžiausią įtaką produkto įsigijimui internetu, buvo atlikta Lietuvos vartotojų anketinė apklausa. Remiantis mokslinės literatūros analize bei atliktais tyrimais, pasiūlytas vartotojų elgsenos modelis elektroninėje prekyboje. Pabaigoje pateiktos darbo išvados ir pasiūlymai.lit
dc.description.abstractIn order to understand the consumers, organizations often use behavior models that allow understanding the process, which is based on users’ decision to buy. Lithuanian and foreign authors' scientific papers about traditional and electronic consumers’ behavior models and the factors, that are influencing individual's decision to buy online, are analyzed in this final master thesis, Statistical data, concerning the prevalence and use of the Internet, is analyzed, in order to clarify the current situation of e- commerce in Lithuania. In order to determine which factors have the greatest impact on purchasing online, Lithuanian consumer questionnaire is done. There is proposed model of consumer behavior in electronic commerce. This model is based on analysis of scientific literature and studies. Proposals and conclusions are given in the end of this master thesis.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent111 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2081085/datastreams/MAIN/content
dc.titleVartotojų elgsenos modelis elektroninėje prekyboje
dc.title.alternativeConsumer Behavior Model in Electronic Commerce
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltElektroninė prekyba
dc.subject.ltvartotojų elgsena
dc.subject.ltvartotojų elgsenos modelis.
dc.subject.enConsumer behavior
dc.subject.enconsumer behavior model
dc.subject.enelectronic commerce.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2081085


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record