Show simple item record

dc.contributor.authorDobrovolskis, Evaldas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:04:54Z
dc.date.available2023-09-18T09:04:54Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110040
dc.description.abstractBaigiamajame darbe nagrinėjamas streso poveikis eismo dalyviams. Apžvelgtos svarbiausios eismo saugumui įtakos turinčios žmogaus psichofiziologinės savybės ir jų tyrimo metodika. Išnagrinėta mokslinė literatūra ir tyrimai, nagrinėjantys žmogaus reakcijos laikui įtakos turinčius veiksnius. Atliktas reakcijos laiko matavimo tyrimas, sukuriant stresines sąlygas tiriamiesiems. Tyrimas parodė, jog net ir nedideles stresines sąlygas imituojanti aplinka daro įtaką vairuotojų reakcijos laikui į eksponuojamus vaizdo ir garso signalus. Nustatyta, jog vidutiniškai reakcijos laikas stresinėmis sąlygomis yra ilgesnis 25 proc., o klaidų skaičius išaugo 1,2 karto. Sukurtas testas gali būti efektyviai panaudotas profesionalių vairuotojų atrankoms, nustatant kandidatų reakcijos laiko atsparumą stresinėms sąlygoms.lit
dc.description.abstractThesis examined the impact of stress to road users. Overview of the key road safety impact with human characteristics and psychophysiological methods. Examined the scientific literature and research dealing with human reaction time affecting factors. An analysis of reaction time measurement, creating stressful conditions for analysis. The study showed that even minor stressful conditions and simulation environment affects drivers' reaction time on exposed visual and audio signals. It was found that the average response time is longer stress conditions, 25 percent. And the number of faults increased by 1.2 times. The created test can be effectively used for selection of professional drivers, identifying candidates for the reaction time in stress resistance conditions.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent61 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2081830/datastreams/ATTACHMENT_2081833/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2081830/datastreams/MAIN/content
dc.titleVairuotojų stresinės būsenos tyrimai
dc.title.alternativeResearch of drivers in an extreme state
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltStresas
dc.subject.ltreakcijos laikas
dc.subject.ltvairuotojo psichofiziologija
dc.subject.lteismo saugumas
dc.subject.enStress
dc.subject.enreaction time
dc.subject.enpsychophysiology of drivers
dc.subject.entraffic safety
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2081830


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record