Show simple item record

dc.contributor.authorKajėnaitė, Justina
dc.date.accessioned2023-09-18T09:05:19Z
dc.date.available2023-09-18T09:05:19Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110074
dc.description.abstractIn the Master Thesis, different Internet advertising tools and techniques, e-shoppers profile and their behavior on the Internet are analyzed. Furthermore, the theoretical models of website quality and consumers intentions to shop are identified. The empirical research was carried out in order to clarify consumer behavior on the Internet and their attitude to Internet advertising tools. Second research was carried out in order to identify which Internet advertising tools and content parts of website makes intentions for consumers to make a purchase decision on e-shop. Scientific literature and empirical research enabled to form women clothing e-shop advertising model. This model is designed to better e-shop advertising on the Internet, new customers attraction and current customers loyalty increase. The Final Master Thesis consists of the following parts: introduction, 3 parts, conclusions and references The Final Master Thesis consists of 77 pages of text without supplements, 19 illustrations, 5 tables and 87 literature sources.eng
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe, analizuojamos reklamos Internete priemonės ir technikos, Internetinių pirkėjų profilis ir jų eglesio Internete ypatumai. Taip pat teoriniai Internetinės svetainės kokybės modeliai ir pirkėjų motyvai, skatinantys juos priimti pirkimo Internete sprendimą. Atliktas tyrimas, siekiant išsiaiškinti vartotojų eglsena Internete bei jų poržiūri į Internetinės reklamos priemonės. Atliktas papildomas tyrimas siekiant išsiaiškinti kurios Internetinio puslapio turinio dalys bei rekamos priemonės skatina vartotojus priimti sprendimą apsipirkri Internete. Išanalizavus mokslinę literatūrą ir atlikus empyrinius tyrimus, suformuotas moteriškų drabužių Internetinės parduotuvės populiarinimo modelis. Populiarinimo modelis yra skirtas efektyvesniam internetinės parduotuvės populiarinimui, naujų klientų pritrauktimui bei esamų klientų lojalumo didinimui. Darbą sudaro šios dalys: įvadas, 3 dalys, išvados ir literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 77 p. teksto be priedų, 19 iliustr., 5 lent., 87 bibliografinis šaltinis.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent84 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2068637/datastreams/MAIN/content
dc.titleE-shop promotion model
dc.title.alternativeElektroninės parduotuvės populiarinimo modelis
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltelektroninė prekyba
dc.subject.ltInternetinė reklama
dc.subject.ltInternetinė rinkodara
dc.subject.ene-commerce
dc.subject.enInternet advertising
dc.subject.enInternet marketing
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2068637


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record