Show simple item record

dc.contributor.authorUzialaitė, Rūta
dc.date.accessioned2023-09-18T09:05:23Z
dc.date.available2023-09-18T09:05:23Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110095
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe išryškintos kainodaros, išleidžiant produktą į rinką, problemos ir aktualijos. Teorinėje analitinėje darbo dalyje išnagrinėta kainodaros, kainų strategijos ir naujo produkto samprata, Lietuvos ir užsienio autorių siūlomi produkto, išleidžiamo į rinką, kainos nustatymo modeliai ir metodika. Tai apibendrinus yra pateiktas autorės sukurtas produkto, išleidžiamo į rinką, galutinės kainos nustatymo modelis, skirtas oligopolinėje rinkoje veikiančioms įmonėms. Antroje darbo dalyje kainodaros ypatumams, išleidžiant produktą į rinką, atskleisti yra pasirinkta įmonė, gaminanti salyklą Lietuvos rinkoje. Taip pat atlikta produkto aplinkos analizė, kurios metu aprašyta naujai ateinančios įmonės galimi būsimi žaliavų tiekėjai, vartotojai, įvertinama alaus bei salyklo gamyba ir vartojimas Lietuvoje ir užsienyje, salyklinių miežių poreikis, kainos, valstybės parama. Išskirti pagrindiniai įmonės konkurentai, atlikta verslo aplinkos analizė. Įvertintos salyklo ir alaus įmonių ateities verslo perspektyvos Lietuvoje ir užsienyje. Projektinėje dalyje apskaičiuota salyklo savikaina, išskirti pagrindiniai veiksniai, labiausiai veikiantys savikainą ir galutinę kainą, įmonei pasiūlyta kainodaros strategija, nustatyta galutinė salyklo kaina, kartu pateiktas apibendrintas autorės rekomenduojamas produkto, išleidžiamo į rinką, galutinės kainos nustatymo modelis. Pabaigoje pateikti baigiamojo darbo išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro įvadas, 3 dalys, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 83 puslapiai teksto be priedų, 43 iliustracijos, 5 lentelės, 80 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractProblems and actualities of the new product pricing are analyzed in this final master thesis. Pricing, pricing strategy, the conception of price and a new product, Lithuanian and foreign authors proposed pricing models and methodology are analyzed in a theoretical analytical part of this final thesis. In a second part author of this final master thesis presents a new product final price determination model for a companies which operates in a oligopolistic market. In order to find out all the new product‘s pricing peculiarities, company producing malt is chosen and analyzed. Product‘s background analysis discloses a lot of important information such as potential material suppliers, customers, it is also evaluates beer and malt production and consumption in Lithuania and in foreign markets, the need, price and government support for malting barley market. Main competitors are described, business background analysis is made. Beer and malt producing companies business future prospects in Lithuania and foreign markets are evaluated. In a practical part it is calculated the prime cost of malt, discussed about the main factors, which influences prime costs and price the most, new pricing strategy for the company is proposed, determined the final price of the product, it is also given a new product‘s final price determination model which is recommended by author of the thesis. Proposals and conclusions are given in the end of this master thesis. Structure: introduction, three sections, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of: 83 pages text without appendix, 43 pictures, 5 tables, 80 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent98 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2076768/datastreams/MAIN/content
dc.titleIšleidžiamo į rinką produkto kainodara
dc.title.alternativePricing the product for market introduction
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltKaina
dc.subject.ltkainodara
dc.subject.ltkainodaros strategija
dc.subject.ltrinkos tyrimai
dc.subject.ltsavikaina.
dc.subject.enPrice
dc.subject.enpricing
dc.subject.enpricing strategy
dc.subject.enmarket research
dc.subject.encost.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2076768


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record