Show simple item record

dc.contributor.authorJankauskas, Dalius
dc.date.accessioned2023-09-18T09:05:27Z
dc.date.available2023-09-18T09:05:27Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110113
dc.description.abstractPagal klasikinę verslo ekonomikos vadybos literatūrą, taip pat pagal straipsnius apie aviaciją, baigiamajame magistro darbe apžvelgta aviakompanijų verslo modeliai, teikiamos paslaugos ir jų kainos bei konkurencingumas keleivių vežimų rinkoje. Daugiau dėmesio skirta iš Lietuvos skraidančioms aviakompanijoms: „Ryanair“, „Wizzair“, „Lufthansa“ ir „Air Lituanica“. Dominuojantys orlaiviai: „Boeing“, „Airbus“. Apžvelgti pasaulyje pirmaujančių aviakompanijų keleivių kilometrų srautai 2012 metais. Apžvelgta rinkodara, aviakompanijų teikiamos paslaugos. Palyginta JAV ir Europos oro linijų panašių atstumų bilieto kainos, skrydžio patogumas ir pobūdis. Liberalizavus oro transporto rinką pastebimai pagerėjo aviakompanijų teikiamų paslaugų kokybė, išsiplėtė skrydžių geografija, atpigo skrydžiai. Bet vis dar klientai nori kokybiškesnių paslaugų. Jungtinėse Amerikos Valstijose dėl centrinių oro uostų, kuriuose persėdama į kitą lėktuvą, sistemos dažniau siūlomi netiesioginiai skrydžiai net ir keliaujant tarp didelių miestų ir nedidelį atstumą. Europoje paplitę tiesioginiai reisai. Todėl apklausta 162 respondentai dėl aviakompanijų teikiamų paslaugų paketo.lit
dc.description.abstractAccording to classical economic business management literature, as well as on articles about aviation, this work reviewed the airline business models, services and their prices are competitive and passenger transportation market. More attention was paid to the Lithuanian altitude flight airlines: \"Ryanair\", \"Wizzair\", \"Lufthansa\"and \"Air Lituanica\". Prevailing Aircraft: Boeing, Airbus. An overview of the world's leading airline passenger kilometers flows in 2012. Overview of marketing services provided by the airlines. Compare American and European airlines like distance fare, flight comfort and character. The liberalization of the air transport market has significantly improved the quality of services provided by airlines, has extended the geography of flights, cheaper flights. But still, customers want better service. United States of America has a hub airports system. There the travellers go to the next airplane, so there are often offered indirect flights even when traveling between big cities and small distance. Prevalent in Europe direct trips. 162 respondents were interviewed on a package offered by the airlines.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent79 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2181602/datastreams/MAIN/content
dc.titleAviakompanijų teikiamų paslaugų rinkodaros politika
dc.title.alternativeAirlines services marketing policy
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltaviakompanijų teikiamos paslaugos
dc.subject.ltliberalizacija
dc.subject.ltapklausa
dc.subject.enairline services
dc.subject.enliberalization
dc.subject.ensurvey
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2181602


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record