Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorŠitkauskas, Edgaras
dc.date.accessioned2023-09-18T09:05:58Z
dc.date.available2023-09-18T09:05:58Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110168
dc.description.abstractBaigiamojo darbo tikslas – parengus eksperimentinių tyrimų bei analizės metodiką, ištirti vikšrinės važiuoklės varančiosios žvaigždutės dilimą lemiančių veiksnių įtaką: vikšro grandinės piršto su prasisukančia įvore ir su neprasisukančia įvore įtaką varančiajai žvaigždutei, šiems darbiniams kontaktams sąveikaujant kelių tipų imituotose darbinio grunto terpėse. Baigiamojo darbo tyrimo metodika sudaryta remiantis kitų mokslininkų atliktais dilimo tyrimais bei teoriniais ir praktiniais žemės darbų mašinų su vikšrinėmis važiuoklėmis darbo specifika. Darbe išnagrinėti vikšrinių važiuoklių tipai, važiuoklių ilgaamžiškumą lemiantys veiksniai, apžvelgti varančiųjų žvaigždučių tipai, jų defektų rūšys. Parengta tyrimo bei analizavimo metodika. Artimomis eksploatacinėms savybėms ištirtos darbinių gruntų bei pirštų konstrukcijos įtaka varančiosios žvaigždutės dilimo intensyvumui. Baigiamąjį magistro darbą sudaro šios dalys: įvadas, analitinė, eksperimentinė dalis, išvados, literatūros sąrašas.lit
dc.description.abstractThe purpose of the final thesis is to make a new methodic of experimental investigation and analysis, to investigate influence of wear determinant of track type tractor driving sprocket due to: track chain with the solid and rolling pins working in conditions of working soil intervention into interaction area. Investigation methodic was created according to wear investigations, done by other scientists also theoretical and practical particularity overview of earth moving machines have been done. Track type structure types, undercarriage determining liability, types of driving sprockets and deformation is overviewed, and new wear investigation and analysis methodic is prepared. Test was done in conditions that are close to practical wearing: ground soil and different structure of chain pins influence to wear of sprocket intensity was simulated. In the final thesis there are few major parts created: Introduction, analytics, experimental, conclusion and literature.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent86 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2090038/datastreams/MAIN/content
dc.titleVikšrinio buldozerio važiuoklės varančiosios žvaigždutės dilimo tyrimas
dc.title.alternativeInvestigation of track type buldozer sprocket wear
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltvarančioji žvaigždutė
dc.subject.ltgrandinės pirštas
dc.subject.ltvikšrinė važiuoklė
dc.subject.ltbuldozeris
dc.subject.ltdilimas
dc.subject.enSprocket
dc.subject.entrack pin
dc.subject.entrack type tractor
dc.subject.encrawled tracks
dc.subject.enwear
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2090038


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą