Show simple item record

dc.contributor.authorKuzminskaitė, Monika
dc.date.accessioned2023-09-18T09:05:58Z
dc.date.available2023-09-18T09:05:58Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110169
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos tarptautinės prekybos pramonine įranga verslo plėtojimo galimybės. Teorinėje dalyje apibūdintos tarptautinio marketingo strategijų teorinės nuostatos, pateikti inovatyvaus produkto kūrimo strategijų principai, aprašyta santykių marketingo reikšmė verslas verslui rinkoje, apibūdintos verslas verslui rinkos vartotojų elgsenos formavimo ypatybės; išanalizuota ir susisteminta mokslinė metodinė literatūra, skirta verslas verslui marketingo tematikai. Darbe pagrįsti marketingo sprendimai, taikytini kuriant integruotą tarptautinę inovatyvaus produkto marketingo strategiją, skirtą tarptautinio prekybos pramonine įranga verslo plėtrai. Praktinėje dalyje atlikti prekybos pramonine įranga verslo tyrimai siekiant nustatyti veiksnius, lemiančius prekybos pramoninės energetikos įranga ir įrengimais verslo plėtrą; atlikti pagrindinių tarptautinės prekybos pramonine įranga verslo šakos charakteristikų tarpusavio priklausomybės tyrimai, sudarytos tipinės bendrovės, veikiančios tarptautinės prekybos pramonine įranga verslo šakoje pelno ir pardavimo pajamų prognozės, įvertinti didžiausią įtaką tarptautinio prekybos pramonine įranga verslo plėtrai ilgalaikėje perspektyvoje turintys veiksniai. Išnagrinėti praktiniai verslo verslui marketingo tobulinimo aspektai leido patikslinti teorines marketingo nuostatas ir principus. Remiantis empirinių tyrimų rezultatais pateikiamas integruotas tarptautinio inovatyvaus produkto marketingo strategijos modelis, taikytinas prekybos verslo pramonine įranga verslo plėtrai. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, tarptautinės prekybos pramonine įranga verslo problemų ir tendencijų nagrinėjimas, teorinė dalis, tiriamoji dalis, integruoto tarptautinio inovatyvaus produkto marketingo strategijos modelio, taikytino prekybos pramonine įranga versle pagrindimas, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 113 p. teksto be priedų, 34 iliustr., 20 lent., 65 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami 5 darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe master thesis analyzes the possibilities of international trade of industrial equipment. The theoretical part defines conception of international marketing strategies, emphasizes on innovative product development strategies, describes significance of relationship marketing in business-to-business market, describes the internals of business to business buying behavior; analyzes and systemizes scientific methodical literature dedicated to the topic of business-to-business marketing. Marketing decisions that can be applied in developing international trade of industrial equipment are substantiated in the paper. The practical part deals with international trade of industrial equipment research that was conducted to identify factors influencing development of international trade of industrial equipment. Investigation of main characteristics of interdependence of international trade of industrial equipment business branch, profit and sales revenue forecast, the greatest influence on the long-term international trade of industrial equipment development factors was conducted as well. Practical business-to-business marketing improvement aspects were examined that allowed correcting theoretical marketing decisions. According to results of empirical research, the paper provides final integrated international innovative product marketing strategy that can be applied in development of international trade of industrial equipment. The paper is divided into 7 parts: introduction, examination of problems and trends related to international trade of industrial equipment, theory, research, integrated international innovative product marketing strategy model that can be applied in development of international trade of industrial equipment, conclusions, bibliography. The paper is 113 pages long without appendices. It includes 34 images, 20 tables, 65 bibliographical sources. 5 appendices are included separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent152 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2090175/datastreams/MAIN/content
dc.titleMarketingas plėtojant tarptautinę prekybą pramonine įranga
dc.title.alternativeMarketing Developing the International Trade of Industrial Equipment
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltsantykių marketingas
dc.subject.ltverslas verslui vartotojų elgsenos formavimas
dc.subject.ltmarketingo tyrimai
dc.subject.lttarptautinės prekybos pramonine įranga verslas
dc.subject.ltintegruota tarptautinio marketingo strategija
dc.subject.enrelationship marketing
dc.subject.enbusiness to business buying behavior
dc.subject.enmarketing research
dc.subject.eninternational trade od industrial equipment
dc.subject.enintegrated international marketing strategy
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2090175


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record