Show simple item record

dc.contributor.authorJonaitytė, Skaistė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:05:59Z
dc.date.available2023-09-18T09:05:59Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110173
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamas tarptautinis marketingas plėtojant konsultacinį verslą. Teorinėje darbo dalyje aptariama konsultacinio verslo specifika, išnagrinėtos ir palygintos tarptautinio marketingo strategijoms rengti skirtos teorijos ir modeliai, parengta marketingo tyrimų metodika. Tyrimų dalyje atlikta Europos, Baltijos šalių konsultacinio verslo rinkos analizė, kurios rezultatai buvo naudojami apibrėžti sektoriaus tendencijas ir įrodyti marketingo strategijų rengimo reikalingumą šiame sektoriuje. Nustatytas dvejopas konsultacinio verslo vaidmuo ekonomikai, kaip išsivystymo matas ir kaip katalizatorius greitinantis tiesioginių užsienio investicijų pritraukimą. Atlikti tarptautinės verslo konsultavimo paslaugų marketingo praktikos lyginamoji analizė, klientų elgsenos tyrimas, nustatytos konsultacinių įmonių naudojamos marketingo priemonės. Remiantis teoriniais modeliais ir empirinių tyrimų rezultatais, projektinėje dalyje pateikiamas tarptautinio marketingo strategijų rengimo modelis, kuris gali būti pritaikytas Baltijos šalių konsultacinių įmonių. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, probleminė, teorinė, empirinių tyrimų, projektinė dalys, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas.lit
dc.description.abstractThe international marketing strategies developing management consulting services are analyzed in this final master thesis. The management consulting business specifics, comparison of different marketing strategies theories and models for consulting business are discussed in the theoretical part. In the analytical part the European and Baltic states countries management consulting market analysis are made. Also, the dual management consulting business role in the economy as a measure of development, and as a catalyst for accelerating foreign investments, are found. The marketing tools of managements consulting companies are set, and the analysis of customer behavior are made in the analytical part too. Based on theoretical models and empirical analysis, the international marketing strategies model for management consulting business developing is provided. Structure: introduction, theoretic part, analytical part, empirical research,, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 89 p. text without appendixes, 41 pictures, 8 tables, 82 bibliographical entries.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent116 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2090795/datastreams/MAIN/content
dc.titleTarptautinio marketingo strategijos plėtojant konsultacinį verslą
dc.title.alternativeInternational Marketing Strategies Developing Management Consulting Business
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltkonsultacijos
dc.subject.ltkonsultacinis verslas
dc.subject.ltmarketingo strategijos
dc.subject.lttarptautinis marketingas
dc.subject.ltpaslaugų marketingas
dc.subject.enconsultancy
dc.subject.enconsulting business
dc.subject.enmarketing strategies
dc.subject.eninternational marketing
dc.subject.enservices marketing
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2090795


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record