dc.contributor.author | Logunovič, Vladislav | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:06:06Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:06:06Z | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110199 | |
dc.description.abstract | Baigiamojo darbo tikslas – ištirti geležinkelių ir vandens (jūrų) transporto sąveiką, organizuojant tarptautinius krovinių vežimus, Lietuvoje. Nustatyti esamą situaciją bei numatyti galimas tobulinimo galimybes. Analitinėje dalyje yra nagrinėjami moksliniai literatūros šaltiniai geležinkelių ir vandens (jūrų) transporto sąveikos klausimais, taip pat analizuojama panaudojimo praktika pasaulyje bei Lietuvoje. Mokslo literatūros šaltinių pagrindu yra suformuluota problema bei iškelta darbo hipotezė, kuriai patikrinti naudotas kiekybinis tyrimas apklausos metodu. Projektinėje darbo dalyje, įvertinant analitinės bei tiriamosios dalies duomenis, yra sukurtas geležinkelių ir vandens (jūrų) transporto sąveikos organizavimo modelis, vežant krovinius tarptautiniais maršrutais. Sukurto modelio praktiniam patikrinimui yra naudojamas ekspertinis vertinimas, kurio rezultatai yra pateikiami projektinės dalies pabaigoje. Remiantis analitine bei tiriamąja dalimis yra pateikiamos išvados bei pasiūlymai. Darbą sudaro įvadas, analitinė, tiriamoji bei projektinė dalys, išvados, pasiūlymai, literatūros šaltinių sąrašas ir priedai. Darbo apimtis be priedų yra 74 psl., 31 iliustracija, 11 lentelių, 47 informaciniai šaltiniai. | lit |
dc.description.abstract | The purpose of the final master thesis is to analyze railway and water (sea) transport interaction in Lithuania, organizing international cargo carriage. To determine existing situation and envisage possible improvement possibilities. The analytical part deals with scientific literature on issues of railway and water (sea) transport interactions, as well as analysis of usage practices in the world and in Lithuania. On the basis of scientific literature, the problem is formulated and the work hypothesis is put forward, which is used to verify the quantitative research used by the survey method. In the project part of the thesis, considering the data of the analytical and research part, a model of organization of railway and water (sea) transport interconnection was created, for the transportation of goods on international routes. An expert evaluation is used for practical testing of the developed model, the results of which are presented at the end of the project section. Based on the analytical and research parts, conclusions and suggestions are presented. This thesis consists of introduction, analytical, research and project parts, conclusions, suggestions, list of references and attachments. The volume of the thesis without attachments is 74 p., 31 pictures, 11 tables, 47 sources of information. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 86 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:25404221/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Geležinkelių ir vandens (jūrų) transporto sąveikos Lietuvoje, vežant krovinius tarptautiniais maršrutais, tyrimas | |
dc.title.alternative | Investigation on Lithuanian Railway and Water (Sea) Transport Interaction in the Carriage of Goods by International Routes | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | S 003 - Vadyba / Management | |
dc.subject.lt | geležinkeliai | |
dc.subject.lt | vandens (jūrų) transportas | |
dc.subject.lt | sąveika | |
dc.subject.lt | įvairiarūšiai vežimai | |
dc.subject.lt | krovinių vežimas | |
dc.subject.en | railway | |
dc.subject.en | water (sea) transport | |
dc.subject.en | interaction | |
dc.subject.en | intermodal carriage | |
dc.subject.en | cargo transportation | |
dc.identifier.elaba | 25404221 | |