Show simple item record

dc.contributor.authorMatulevičienė, Irma
dc.date.accessioned2023-09-18T09:06:11Z
dc.date.available2023-09-18T09:06:11Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110217
dc.description.abstractMagistro baigiamajame darbe analizuojamos pieno produktų eksporto į JAV plėtros galimybės, panaudojant marketingo priemones. Tuo tikslu nagrinėjamos tarptautinio marketingo teorinės nuostatos, įgyvendinami empiriniai tyrimai ir rengiamas tarptautinio marketingo strategijos modelis pieno produktų eksporto plėtrai tobulinti. Teorinėje dalyje yra analizuojamos tarptautinio marketingo strategijos rengimo teorinės nuostatos, vertinami JAV, Europos, Didžiosios Britanijos marketingo teoretikų pateikti tarptautinio marketingo strategijų modeliai. Taip pat yra apibendrinama vartotojų elgsenos teorinė studija, identifikuojami veiksniai, lemiantys vartotojų apsisprendimą pirkti, analizuojami autorių pateikti vartotojų elgsenos modeliai, nagrinėjamos inovatyvaus produkto strategijų rengimo nuostatos. Praktinėje darbo dalyje yra atliekami empiriniai tyrimai. Jų metu yra apžvelgiamos pasaulinės pieno produktų rinkos dinamikos tendencijos, vykdoma ekspertų apklausa, kurios tikslas apibendrinti ekspertų nuomonę apie marketingo priemonių panaudojimo veiksmingumą plėtojant verslą JAV pieno produktų rinkos sektoriuje. Taip pat pasitelkiami matematinės statistikos skaičiavimo metodai, kuriuos panaudojus yra nustatyti JAV pieno produktų rinkos vystymosi dėsningumus sąlygojantys makroekonominiai rodikliai, taip pat, dinaminės eilutės trendo metodu, atliekami JAV pieno produktų importo apimties prognoziniai skaičiavimai. Remiantis atlikta tarptautinio marketingo teorijų studijos apžvalga ir atliktų empirinių tyrimų rezultatais yra pateikiamas integruotas marketingo strategijos modelis, skirtas pieno produktų eksportui plėtoti į Jungtines Amerikos Valstijas, pateikiamos darbo išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro įvadas, 4 struktūrinės dalys, išvados ir pasiūlymai. Darbo apimtis yra 109 puslapių be darbo priedų. Darbe panaudoti 75 literatūros šaltiniai, pateikti 57 iliustruoti paveikslai, 24 lentelės, pridedami 2 darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final master thesis analyzes Lithuanian dairy product export opportunities to the US and represents the necessity of potential marketing tools development, in order to improve the export. For this purpose, the study presents international marketing theoretic provisions and implemented empirical research, which results are used to develop international marketing strategy model for export of Lithuanian dairy products to the United States of America. The theoretical part of the work analyzes international marketing strategy preparation process and presents analysis of marketing strategy models, produced by American, European and British authors. Also, it evaluates consumer behavior models and defines a new product development. The second part of the work provides empirical research. It analyzes global dairy market trends and exams experts’ survey results about marketing tools necessity while doing business in the US dairy market sector. According to the expert’s survey results, paper also represents a mathematical statistical methods analysis to evaluate US dairy import and US macroeconomic indicators dependence. The work also provides US dairy import prognosis by using the dynamic trends analysis method. At the end of the work, according to the theoretical and empirical study results, the thesis paper provides international marketing strategy model, which can be used by Lithuanian companies to develop dairy product export to the United States of America. The work consists of an introduction, 4 structural parts, conclusions and recommendations. The work is 109 pages long without appendixes. It includes 75 literature sources, 57 images, 24 tables and 2 appendixes.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent120 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22763783/datastreams/MAIN/content
dc.titleTarptautinio marketingo strategijos plėtojant pieno produktų eksportą į Jungtines Amerikos Valstijas
dc.title.alternativeInternational Marketing Strategies to Develop Export of Dairy Products to the United States of America
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltinovatyvus produktas, integruotas marketingo strategijos modelis, marketingo tyrimai
dc.subject.ltpieno produktų eksportas
dc.subject.lttarptautinio marketingo strategijos
dc.subject.lttarptautinis verslas
dc.subject.ltvartotojų elgsenos modeliai.
dc.subject.enconsumer behavior
dc.subject.endairy products export
dc.subject.eninnovative product
dc.subject.eninternational business
dc.subject.eninternational marketing strategies.
dc.identifier.elaba22763783


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record