dc.contributor.author | Valentinovič, Larisa | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:06:14Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:06:14Z | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110226 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos skirtingo pločio vėžėmis traukinių eismo valdymo sistemos, traukos skaičiavimo metodikos. Remiantis Europos geležinkelių eismo valdymo sistemų įgyvendinimu, sudaryta skirtingo pločio vėžėmis važiuojančių traukinių eismo valdymo plėtros metodika, leidžiančia padidinti geležinkelio infrastruktūros pralaidumą. Pateiktas skirtingo pločio vėžėmis važiuojančių traukinių eismo valdymo metodikos klasifikavimas, išanalizuoti metodikų skirtumai. Naudojant traukinių eismo valdymo metodus ir eksperimentinius rezultatus ištirti ir palyginti skirtingi geležinkelio linijos pralaidumo skaičiavimai. Išnagrinėjus teorinius ir eksperimentinius geležinkelio linijos pralaidumo didinimo metodus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darba sudaro: įvadas, trys skyriai, išvados, literatūros sąrašas, priedai. | lit |
dc.description.abstract | The paper examines different width tracks for train control systems, traction calculation methods. According to the European Rail Traffic Management System, consisting of different width tracks for trains running on the development of traffic management techniques to improve the railway infrastructure capacity. Provided with different width tracks for trains running traffic management techniques classification to analyze the method differences. Using traffic management methods and experimental results to examine and compare the different line throughput calculations.Proposals to increase the permeability of the railway line and traction estimates improvement. Structure: introduction, three chapters, conclusion, references and appendices. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 95 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22841053/datastreams/MAIN/content | |
dc.subject | T 000 - Technologijos mokslai / Technological sciences | |
dc.title | Skirtingo pločio vėžėmis važiuojančių traukinių eismo valdymo modeliavimas ir tyrimas | |
dc.title.alternative | Traffic management modeling and research of train traveling through different width tracks | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | intervalinis reguliavimas | |
dc.subject.lt | eismo valdymas | |
dc.subject.lt | traukinių srautai | |
dc.subject.lt | stabdymo keliai | |
dc.subject.lt | automatinės blokuotės intervalai. | |
dc.subject.en | railway line, capacity | |
dc.subject.en | management automation solution | |
dc.subject.en | scheduling process | |
dc.subject.en | method of interval regulation. | |
dc.identifier.elaba | 22841053 | |