Show simple item record

dc.contributor.authorValentinovič, Larisa
dc.date.accessioned2023-09-18T09:06:14Z
dc.date.available2023-09-18T09:06:14Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110226
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos skirtingo pločio vėžėmis traukinių eismo valdymo sistemos, traukos skaičiavimo metodikos. Remiantis Europos geležinkelių eismo valdymo sistemų įgyvendinimu, sudaryta skirtingo pločio vėžėmis važiuojančių traukinių eismo valdymo plėtros metodika, leidžiančia padidinti geležinkelio infrastruktūros pralaidumą. Pateiktas skirtingo pločio vėžėmis važiuojančių traukinių eismo valdymo metodikos klasifikavimas, išanalizuoti metodikų skirtumai. Naudojant traukinių eismo valdymo metodus ir eksperimentinius rezultatus ištirti ir palyginti skirtingi geležinkelio linijos pralaidumo skaičiavimai. Išnagrinėjus teorinius ir eksperimentinius geležinkelio linijos pralaidumo didinimo metodus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darba sudaro: įvadas, trys skyriai, išvados, literatūros sąrašas, priedai.lit
dc.description.abstractThe paper examines different width tracks for train control systems, traction calculation methods. According to the European Rail Traffic Management System, consisting of different width tracks for trains running on the development of traffic management techniques to improve the railway infrastructure capacity. Provided with different width tracks for trains running traffic management techniques classification to analyze the method differences. Using traffic management methods and experimental results to examine and compare the different line throughput calculations.Proposals to increase the permeability of the railway line and traction estimates improvement. Structure: introduction, three chapters, conclusion, references and appendices.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent95 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22841053/datastreams/MAIN/content
dc.subjectT 000 - Technologijos mokslai / Technological sciences
dc.titleSkirtingo pločio vėžėmis važiuojančių traukinių eismo valdymo modeliavimas ir tyrimas
dc.title.alternativeTraffic management modeling and research of train traveling through different width tracks
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltintervalinis reguliavimas
dc.subject.lteismo valdymas
dc.subject.lttraukinių srautai
dc.subject.ltstabdymo keliai
dc.subject.ltautomatinės blokuotės intervalai.
dc.subject.enrailway line, capacity
dc.subject.enmanagement automation solution
dc.subject.enscheduling process
dc.subject.enmethod of interval regulation.
dc.identifier.elaba22841053


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record