Show simple item record

dc.contributor.authorZapolskytė, Simona
dc.date.accessioned2023-09-18T09:06:14Z
dc.date.available2023-09-18T09:06:14Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110227
dc.description.abstractMagistro baigiamajame darbe yra atliktas Vilniaus miesto privataus ir viešojo transporto jungties aikštelių, numatytų pagal savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ pilotinius projektus, plėtros vertinimas. Darbe atlikta užsienio šalių mokslo ir pilotinių darbų, skirtų privataus ir viešojo transporto jungties sistemos miestuose plėtrai tirti, analizė, atliktas aikštelių pagal pilotinius projektus plėtros tyrimas, parinkta metodika aikštelių vertinimui. Aikštelių efektyvumo tyrimui atlikti sudaryti vertinimo kriterijai, pagal juos paruoštos anketos ir atlikta ekspertų apklausa. Pagal apklausos duomenis atliktas numatytų kriterijų rangavimas. Apskaičiavus kriterijų svorius atliktas aikštelių vertinimas COPRAS metodu ir nustatyta aikštelių įrengimo prioritetinė eilė. Gauti tyrimų rezultatai gali būti panaudoti atsižvelgiant į tolesnę aikštelių plėtrą Vilniaus mieste. Atlikti aikštelės Ukmergės g. 246 tyrimai, pasiūlytas naudojimosi sistema mokestis ir numatytos priemonės aikštelės efektyvumui užtikrinti. Darbą sudaro įvadas, 3 skyriai, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 53 p. teksto be priedų, 27 paveikslai, 16 lentelių., 35 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe master thesis contains evaluation of the development assessment of private and public transport connection sites in Vilnius city according to pilot projects of municipal enterprises „Susisiekimo paslaugos“. Lithuanian and foreign scientific articles and pilot projects were analyzed. Research of Park and Ride parking lots according to pilot projects was made and methodology for Park and Ride sites was presented. Evaluation criteria for parking lots effectiveness research were created. They were used for expert surveys. According to expert surveys data these criteria were rated and prioritized by the multi-criteria analysis method. The results reflect priorities of park and ride parking lots, that have to be constructed first.The methodology that was presented in this paper, may be valuable for further Park and Ride development. Structure: introduction, 3 parts, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 53 p. text without appendixes, 27 pictures, 16 tables, 35 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent78 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22774517/datastreams/MAIN/content
dc.titleVilniaus miesto privataus ir viešojo transporto jungties aikštelių plėtros pagal pilotinius projektus vertinimas
dc.title.alternativeDevelopment Assessment of Private and Public Transport Connection Sites in Vilnius City According to Pilot Projects
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering
dc.subject.lt„Park and Ride“
dc.subject.ltpilotiniai projektai
dc.subject.ltspūstys
dc.subject.ltstovėjimo aikštelė
dc.subject.ltviešasis transportas.
dc.subject.encongestion
dc.subject.enmulti-criteria analysis
dc.subject.en„Park and Ride", parking lot
dc.subject.enpublic transport.
dc.identifier.elaba22774517


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record