dc.contributor.author | Grybas, Darius | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:06:38Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:06:38Z | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110241 | |
dc.description.abstract | Šiame baigiamajame magistro darbe išanalizuotas vertikaliųjų ir horizontaliųjų kreivių derinimo pasirinktuose žvyrkelių asfaltavimo projektuose poveikis eismo saugumui. Darbe apžvelgtas Lietuvos ir užsienio šalių kelių projektavimo techninis reglamentavimas ir rekomendacijos, atlikta vairuotojų apklausa, žvyrkelių asfaltavimo projektų analizė. Naudojant kelio paviršiaus modelį atliktas vizualinis ir matomumo tyrimas, kelio ruožų modeliavimas, kelio trasos elementų efektyvumo vertinimas. Atlikus tyrimus buvo pateiktos bendrosios išvados ir pasiūlytos rekomendacijos eismo saugumo situacijai gerinti. Baigiamojo darbo apimtis – 67 psl. teksto be priedų, 23 lentelės, 20 paveikslų, 14 literatūros šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai. | lit |
dc.description.abstract | In this Masters thesis the impact on the road safety of design of vertical and horizontal curves on gravel road paving projects was analysed. In this work technical regulations and recommendations for the road design in Lithuania and foreign countries were reviewed, drivers survey was performed, gravel road paving projects analysis was made. Using road surface model visual and sight distance analysis was made, road section modelling and simulation was performed, road vertical and horizontal alignment efficiency evaluation was carried out. After performing all the researches conclusions and recommendation for improving road safety were determined. Thesis consist of: 67 p. text without appendixes, 23 tables, 20 pictures, 14 bibliographical entries. Appendixes included. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 81 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Laisvai prieinamas internete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22845588/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Vertikaliųjų ir horizontaliųjų kreivių derinimo žvyrkelių asfaltavimo projektuose analizė ir rekomendacijos | |
dc.title.alternative | Vertical and Horizontal Curves Incorporation Analysis and Recommendations in Gravel Roads Paving Projects | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | Kreivių derinimas | |
dc.subject.lt | Eismo saugumas | |
dc.subject.lt | Sustojimo matomumas | |
dc.subject.lt | Kelio paviršiaus modelis | |
dc.subject.lt | Žvyrkeliai | |
dc.subject.en | Coordination of horizontals and vertical curves | |
dc.subject.en | Road safety | |
dc.subject.en | Sight distance | |
dc.subject.en | Road surface model | |
dc.subject.en | Gravel roads | |
dc.identifier.elaba | 22845588 | |