Show simple item record

dc.contributor.authorGirkontas, Stasys
dc.date.accessioned2023-09-18T09:06:40Z
dc.date.available2023-09-18T09:06:40Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110249
dc.description.abstractŠiame baigiamajame magistro darbe atliktas lengvojo krovininio automobilio „Renault Master“ stovumo tyrimas. Darbe atlikta literatūros apžvalga, pateikiamos automobilio stovumo sąvokos, matematinės lygtys stovumo parametrams apskaičiuoti, automobilio svorio centro nustatymo metodika. Tiriamojoje dalyje pateikiami bandomo automobilio pagrindiniai parametrai, svorio centro nustatymo bei stovumo parametrų skaičiavimai, aprašomas tyrimas bandomu bei kompiuterinės programos sukurtu automobiliu, grafiškai pateikiami bandymų metu gauti rezultatai. Pagal gautus tyrimų duomenis formuluojamos išvados, teikiami pasiūlymai. Automobilio „Renault Master“ tyrimams naudota „Corrsys-Datron“ sertifikuota matavimo įranga. Kompiuterinis automobilio modelis sukurtas bei juo atlikti tyrimai programa „CarSim“. Darbo apimtis – 50 puslapių be priedų.lit
dc.description.abstractIn this master thesis made research of the stability of light fright vehicle „Renault Master“. Are made review of the literature, submitted notions, mathematical equations of the vehicle stability, methodology of the vehicle center of gravity. In research part are submited test vehicle main parameters, center of gravity and stability parameters calculations, described research with tested and developed by computer program vehicle, graphically presented test results. At the end are formulated conclusions, proposals. In the research of the „Renault Master“ was used „Corrsys-Datron“ certified measuring equipment. Computer generated vehicle model and its research was made by program „CarSim“. The scope of the present paper – 50 pages without appendixes.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent57 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22832937/datastreams/MAIN/content
dc.subjectT 000 - Technologijos mokslai / Technological sciences
dc.titleKrovinio masės ir tvirtinimo padėties įtakos automobilio stovumui tyrimas
dc.title.alternativeResearch of the influence of the load mass and the mounting position on the stability of the vehicle
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltsvorio centras
dc.subject.ltkrovinio masė
dc.subject.ltkrovinio padėtis
dc.subject.ltstovumas
dc.subject.ltautomobilis
dc.subject.encenter of gravity
dc.subject.encargo weight
dc.subject.encargo position
dc.subject.enstability
dc.subject.envehicle
dc.identifier.elaba22832937


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record