Show simple item record

dc.contributor.authorKibickij, Jevgenij
dc.date.accessioned2023-09-18T09:06:43Z
dc.date.available2023-09-18T09:06:43Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110265
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjami automobilio Nissan Qashqai HR16DE variklio energetiniai ir ekologiniai rodikliai, benzininius degalus pakeitus suslėgtomis gamtinėmis dujomis. Analizuojamas suslėgtų gamtinių dujų panaudojimo vidaus degimo variklyje efektyvumas. Atliekama literatūros šaltinių analizė. Aprašoma eksperimentinių tyrimų metodika. Pateikiami eksperimentinių tyrimų rezultatai. „AVL Boost“ skaitinio modeliavimo programa apskaičiuojami ir palyginami standartinio bei modifikuoto variklio rodikliai. Atliekamas suslėgtų gamtinių dujų įrangos panaudojimo tikslingumo ekonominis įvertinimas. Pateikiamos išvados. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, suslėgtų gamtinių dujų panaudojimas vidaus degimo varikliuose, literatūros šaltinių analizė, eksperimentinių tyrimų metodika, eksperimento rezultatai, variklio projektavimas „AVL Boost“ programa, suslėgtų gamtinių dujų įrangos panaudojimo tikslingumo ekonominis įvertinimas, išvados, literatūra. Darbo apimtis – 62 psl. teksto be priedų, 29 paveikslai, 15 lentelių, 29 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThis thesis examines the car Nissan Qashqai HR16DE engine energy and environmental indicators, replacing gasoline fuel with compressed natural gas. Analyzing compressed natural gas to the internal combustion engine performance. Carried out analysis of the literature. This describes the experimental research methodology. Experimental results. „AVL Boost“ numerical simulation program are calculated and compared standard and modified engine performance. Performed compressed natural gas utilization equipment expediency economic evaluation. Conclusions. The work consists of 6 parts: introduction, the use of compressed natural gas in internal combustion engines, analysis of the literature, experimental research methodology, experimental results, the engine design „AVL Boost“ program, compressed natural gas utilization equipment expediency economic assessment, conclusions, and literature. Working volume - 62 pages. text without extras, 29 pictures, 15 tables, 29 references. Appendixes.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent70 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22897798/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22897798/datastreams/ATTACHMENT_22897866/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22897798/datastreams/ATTACHMENT_22897867/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22897798/datastreams/ATTACHMENT_22897868/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22897798/datastreams/ATTACHMENT_22897869/content
dc.titleGamtinių dujų ir benzino naudojimo kibirkštinio uždegimo variklyje efektyvumo tyrimas
dc.title.alternativeNatural gas and use gasoline spark ignition engine efficiency research
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltdujos
dc.subject.ltgalia
dc.subject.ltemisija
dc.subject.ltekologija
dc.subject.ltdegalai.
dc.subject.engas
dc.subject.enpower
dc.subject.enemissions
dc.subject.enenvironment
dc.subject.enfuel.
dc.identifier.elaba22897798


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record