dc.contributor.author | Tamulevičiūtė, Eglė | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:06:53Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:06:53Z | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110308 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos socioedukacinių veiklų pritaikymo problemos teatre, socioedukacija kaip komunikacijos forma, socioedukacijos reikšmė ir socioedukacijos procesas teatruose. Aptariamas socioedukacinių veiklų integravimas teatruose, žiūrovų poreikiai ir dalyvavimo būdai. Išnagrinėti socioedukaciniai procesai, vykdomi Europos ir Lietuvos teatruose. Tiriamojoje dalyje nagrinėjama socioedukacinių veiklų svarba teatruose. Vertinant socioedukacinių veiklų svarbą, išnagrinėtos socioedukacinių veiklų pritaikymo išorinės komunikacijos priemonių naudojimo galimybės. Sukurtas ir aprašytas komunikacijos modelis, integruojantis socioedukacines veiklas Lietuvos Nacionaliniame dramos teatre. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius socioedukacinių veiklų komunikacijos pritakymo aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir rekomendacijos. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, teorinis tyrimas, empirinis tyrimas, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. | lit |
dc.description.abstract | The master thesis analyzes the problems of adaptation of socioeducational activities in theater, social education as a form of communication, the significance of social education and the process of socioeducation in theaters. The integration of socio-educational activities in theaters, audience needs and ways of participation are discussed. The socio-educational processes carried out in European and Lithuanian theaters are analyzed. The research part examines the importance of socio-educational activities in theaters. In assessing the importance of socio-educational activities, consider the adaptation of socioeducational activities to the possibilities of using external communication tools. A communication model was developed and described, integrating social educational activities at the Lithuanian National Drama Theater. After examining theoretical and practical aspects of the relationship between social educational activities, the conclusions and recommendations of the final thesis are presented. Structure: introduction, theoretical research, empirical research, conclusions and suggestions, references. Structure: introduction, theoretical part, analyzes part, conclusions and suggestions, references. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 73 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:25486612/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Socioedukacinės veiklos teatre ir jų komunikacija: Lietuvos nacionalinio dramos teatro atvejis | |
dc.title.alternative | Socioeducational activities and their communication in the theater: Lithuanian National Drama Theater case | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | S 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information | |
dc.subject.lt | socioedukacija | |
dc.subject.lt | socioedukacinės veiklos | |
dc.subject.lt | komunikacija | |
dc.subject.lt | teatras | |
dc.subject.lt | žiūrovai | |
dc.subject.en | socioeducation | |
dc.subject.en | socioeducational activities | |
dc.subject.en | communication | |
dc.subject.en | theatre | |
dc.subject.en | spectators | |
dc.identifier.elaba | 25486612 | |