Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorTamulevičiūtė, Eglė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:06:53Z
dc.date.available2023-09-18T09:06:53Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110308
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos socioedukacinių veiklų pritaikymo problemos teatre, socioedukacija kaip komunikacijos forma, socioedukacijos reikšmė ir socioedukacijos procesas teatruose. Aptariamas socioedukacinių veiklų integravimas teatruose, žiūrovų poreikiai ir dalyvavimo būdai. Išnagrinėti socioedukaciniai procesai, vykdomi Europos ir Lietuvos teatruose. Tiriamojoje dalyje nagrinėjama socioedukacinių veiklų svarba teatruose. Vertinant socioedukacinių veiklų svarbą, išnagrinėtos socioedukacinių veiklų pritaikymo išorinės komunikacijos priemonių naudojimo galimybės. Sukurtas ir aprašytas komunikacijos modelis, integruojantis socioedukacines veiklas Lietuvos Nacionaliniame dramos teatre. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius socioedukacinių veiklų komunikacijos pritakymo aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir rekomendacijos. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, teorinis tyrimas, empirinis tyrimas, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas.lit
dc.description.abstractThe master thesis analyzes the problems of adaptation of socioeducational activities in theater, social education as a form of communication, the significance of social education and the process of socioeducation in theaters. The integration of socio-educational activities in theaters, audience needs and ways of participation are discussed. The socio-educational processes carried out in European and Lithuanian theaters are analyzed. The research part examines the importance of socio-educational activities in theaters. In assessing the importance of socio-educational activities, consider the adaptation of socioeducational activities to the possibilities of using external communication tools. A communication model was developed and described, integrating social educational activities at the Lithuanian National Drama Theater. After examining theoretical and practical aspects of the relationship between social educational activities, the conclusions and recommendations of the final thesis are presented. Structure: introduction, theoretical research, empirical research, conclusions and suggestions, references. Structure: introduction, theoretical part, analyzes part, conclusions and suggestions, references.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent73 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:25486612/datastreams/MAIN/content
dc.titleSocioedukacinės veiklos teatre ir jų komunikacija: Lietuvos nacionalinio dramos teatro atvejis
dc.title.alternativeSocioeducational activities and their communication in the theater: Lithuanian National Drama Theater case
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltsocioedukacija
dc.subject.ltsocioedukacinės veiklos
dc.subject.ltkomunikacija
dc.subject.ltteatras
dc.subject.ltžiūrovai
dc.subject.ensocioeducation
dc.subject.ensocioeducational activities
dc.subject.encommunication
dc.subject.entheatre
dc.subject.enspectators
dc.identifier.elaba25486612


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą