Show simple item record

dc.contributor.authorViršilaitė, Rima
dc.date.accessioned2023-09-18T09:06:53Z
dc.date.available2023-09-18T09:06:53Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110309
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama papildytos realybės komercinių mobiliųjų programėlių vertinimo vartotojo patirties atžvilgiu problematika. Išnagrinėjus mokslinę literatūrą pateikta papildytos realybės apibrėžtis, samprata, išanalizuotas jos sektorius pasaulyje ir Lietuvoje, nagrinėjami šios technologijos komunikaciniai aspektai ir taikymas komerciniuose procesuose, taip pat analizuota mobilioji papildyta realybė ir jos programėlės bei šios technologijos kuriamo informacinio proceso vertinimo metodai. Pasitelkus UEQ metodą, buvo įvertinta papildytos realybės mobiliųjų programėlių „Inkhunter“ ir „Arilyn“ vartotojo patirtis, atliktas ekspertinis vertinimas. Pagal gautus tyrimo rezultatus suformuoti siūlymai vertintų programėlių gerinimui ir gairės naujų papildytos realybės mobiliųjų programėlių kūrimui. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, 3 dalys teksto, išvados ir literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 72 p. teksto be priedų, 25 pav., 6 lent. ir 78 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedailit
dc.description.abstractIn this final master thesis evaluation of augmented reality mobile apps in terms of user experience problem is analyzed. By analyzing scientific literature, augmented reality definitions and concept are presented, its sector in the world and Lithuania are reviewed. Adding to that, augmented reality communicative aspects, application in commerce processes as well as mobile augmented reality, its apps and evaluations methods are analyzed. By using UEQ method, augmented reality mobile apps “Inkhunter” and “Arilyn” were evaluated in terms of user experience, also expert evaluation were conducted. According to results of the research, recommendations for evaluated apps and guidelines for new augmented reality apps creation were presented. Structure: introduction, 3 parts of the text, conclusions and references. Thesis consists of: 72 pages of text without appendixes, 25 pictures, 6 tables, 78 bibliographic entries. Appendixes are included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent90 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:25500942/datastreams/MAIN/content
dc.titlePapildytos realybės komercinių mobiliųjų programėlių vertinimas vartotojo patirties atžvilgiu
dc.title.alternativeEvaluation of Augmented Reality Commerce Apps in Terms of Use Experience
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltpapildyta realybė
dc.subject.ltUEQ
dc.subject.ltvartotojo patirtis
dc.subject.ltmobilioji papildyta realybė
dc.subject.ltpapildytos realybės mobiliosios programėlės.
dc.subject.enaugmented reality
dc.subject.enUEQ
dc.subject.enuser experience
dc.subject.enmobile augmented reality
dc.subject.enaugmented reality apps
dc.identifier.elaba25500942


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record