Show simple item record

dc.contributor.authorRadeckytė, Viktorija
dc.date.accessioned2023-09-18T09:06:55Z
dc.date.available2023-09-18T09:06:55Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110320
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama lyderystės samprata, moterų ir vyrų lyderystės panašumai ir skirtumai, remiantis atlikta mokslinių šaltinių analize išskirti sėkmingos moterų lyderystės e. versle veiksniai. Tyrimo metu atliekant anketinę apklausą ir daugiakriterį ekspertinį vertinimą buvo išnagrinėti sėkmingos moterų lyderystės Baltijos šalių e. versle veiksniai ir sukurtas sėkmės veiksnių vertinimo modelis, pateikiami modelio vertinimo ir tobulinimo etapai, jo pritaikomumo perspektyvos. Naudojant sukurtą modelį atliktas 3 e. verslo įmonių, įkurtų moterų ir vystančių veiklą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, vertinimas. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius sėkmingos moterų lyderystės e. versle aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir rekomendacijos dėl gerinimo perspektyvų. Darbą sudaro 3 dalys: įvadas, moterų lyderystės teoriniai vertinimo aspektai, moterų lyderystės Baltijos šalių e. versle sėkmės veiksnių tyrimas, moterų lyderystės e. versle sėkmės veiksnių vertinimo modelio pritaikymas, išvados ir siūlymai, literatūros ir kitų šaltinių sąrašas.lit
dc.description.abstractThe meaning of a leadership, differences between women and men leadership were analyzed in this Master’s thesis, in addition to, success factors of women leadership in e-commerce were identified based on the analysis of scientific researches. The research methods such as questionnaire and multicriteria evaluation were used in order to analyze success factors of women leadership in e-commerce in Baltic countries and the model for success factors evaluation was created. The evaluation stages of the model and perspectives for future adaptability are also presented in this thesis. The model was applied for evaluation of 3 e-commerce businesses established in Lithuania, Latvia and Estonia. Results and recommendations are provided based on theoretical and practical aspects of women leadership in e-commerce. Structure: introduction, theoretical aspects of women leadership, the research of success factors of women leadership in e-commerce in Baltic countries, the evaluation model of success factors of women leadership in e-commerce adaptability, results and recommendations, references.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent102 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:25515550/datastreams/MAIN/content
dc.titleMoterų lyderystės elektroniniame versle sėkmės veiksniai remiantis Baltijos šalių pavyzdžiu
dc.title.alternativeSuccess Factors of Women Leadership in Electronic Business Based on Baltic Countries Example
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltMoterų lyderystė
dc.subject.lte. verslas
dc.subject.ltsėkmės veiksniai
dc.subject.enWomen leadership
dc.subject.ene-commerce
dc.subject.ensuccess factors
dc.identifier.elaba25515550


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record