Show simple item record

dc.contributor.authorVoroncova, Viktorija
dc.date.accessioned2023-09-18T09:06:56Z
dc.date.available2023-09-18T09:06:56Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110321
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama archetipų teorija ir jos panaudojimo ženklodaroje galimybės, ženklo vieta komunikacijoje bei mitologinio naratyvo pagrindai vaizdo turinyje. Taip pat aptariamas vaizdo įrašų turinio reikšmingumas prekės ženklo komunikacijoje. Atlikta populiariausių prekės ženklų Youtube kanalų vaizdo turinyje naudojamų archetipų analizė. Remiantis tyrimo rezultatais buvo pateikta bendra populiariausių vaizdo turinį kuriančių prekės ženklų charakteristika. Taip pat ištirtas Youtube kanalų vaizdo įrašų mitinis naratyvas. Pabaigoje suformuluotos rekomendacijos, kaip naudojant archetipinį naratyvą kurti efektyvų vaizdo įrašų turinį. Darbą sudaro 2 dalys: įvadas, teorinė ir analitinė, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 54 p. teksto be priedų, 9 iliustr., 3 lent., 43 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractIn the master's thesis the archetype theory and the possibilities of its use in the branding, the place of the mark in communication and the basics of the mythological narrative in video content are examined. It also discusses the importance of video content in brand communication. The analysis of archetypes used in the video content of popular YouTube videos is carried out. Based on the results of the research, a general description of the most viewed video content brands was presented. The mythical narrative of Youtube channel videos is also explored. At the end, recommendations for using the archetypal narrative to create effective video content are formulated. Structure: introduction, theoretical and analytical parts, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 54 p. text without appendixes, 9 pictures, 3 tables, 44 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent62 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:25515577/datastreams/MAIN/content
dc.titleArchetipinis naratyvas prekės ženklo vaizdo įrašų turinyje: žiūrimiausių prekės ženklų kanalų Youtube aplinkoje analizė
dc.title.alternativeAn Archetypal Narrative in Brand Video content: An Analysis of Most Viewed Brand Channels in Youtube
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltArchetipas
dc.subject.ltvaizdo įrašų turinys
dc.subject.ltYoutube
dc.subject.ltmitas
dc.subject.ltnaratyvas.
dc.subject.enarchetype
dc.subject.envideo content
dc.subject.enYoutube
dc.subject.enmyth
dc.subject.ennarrative.
dc.identifier.elaba25515577


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record