Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorJonuška, Laimonas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:06:57Z
dc.date.available2023-09-18T09:06:57Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110326
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos socialinių tinklų reklamos kampanijų problemos, vertinimo būtinumas ir tikslai, užsienio šalių ekspertų nuomonė šioje srityje. Analizuojama socialinių tinklų struktūra, galimybės. Išnagrinėti pagrindiniai principai, kuriais remiantis nustatomas reklamos kampanijų taikomų socialiniuose tinkluose efektyvumas. Pateiktas reklamos kampanijų vertinimo veiksnių sąrašas, išanalizuoti esminiai skirtumai tarp tradicinės reklamos ir socialinių tinklų kampanijos. Pateikta socialinių tinklų reklamos kampanijos struktūra. Išanalizuota socialinių tinklų plėtra ir reklamos galimybė. Baigiamajame darbe nagrinėjamas sukurtas vertinimo metodas. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius investicinių projektų vertinimo aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, teorinė dalis, analitinės dalis, projektinė dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 78 p. teksto be priedų, 20 iliustr., 27 lent., 102 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final master's thesis deals with the problems of social networking campaigns, the necessity and goals of evaluation, and the opinion of foreign experts in this field. The structure of social networks, possibilities are analyzed. The basic principles for determining the effectiveness of campaigns targeting social networks are analyzed. A list of campaign evaluation factors has been provided, the main differences between traditional advertising and social networking campaigns have been analyzed. The structure of the social networking campaign is presented. The development of social networks and the possibility of advertising are analyzed. The final work examines the developed evaluation method. Having analyzed theoretical and practical aspects of investment project evaluation, the conclusions and suggestions of the final thesis are presented. Structure: introduction, theoretical part, analytical part, project part, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 78 p. text without appendixes, 20 pictures, 27 tables, 102 bibliographical entries. Appendixes are attached separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent98 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:25570647/datastreams/MAIN/content
dc.titleReklamos kampanijų, taikomų socialiniuose tinkluose, vertinimas
dc.title.alternativeEvaluation of advertising campaigns in social media networks
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltsocialiniai tinklai
dc.subject.ltreklamos kampanijos
dc.subject.ltsocialinių rinklų reklamos kampanijų vertinimo veiksniai
dc.subject.ltefektyvumas
dc.subject.ensocial networks
dc.subject.enadvertising campaigns social
dc.subject.ennetworking campaign evaluation factors
dc.subject.enefficiency
dc.identifier.elaba25570647


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą