Show simple item record

dc.contributor.authorParfionova, Liudmila Julija
dc.date.accessioned2023-09-18T09:07:21Z
dc.date.available2023-09-18T09:07:21Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110347
dc.description.abstractŠiame darbe analizuojamos personalo vertinimo sąvokos, subjektai ir principai, kuriais vadovaujamasi parenkant personalo vertinimo kriterijus. Darbe nagrinėjamos šiuo metu taikomos įmonių personalo kokybės metodikos. Didėjant kriterijų, kuriuos reikia objektyviai įvertinti, skaičiui, ši tema tampa vis aktualesnė. Tyrimo metu buvo išsiaiškinta, kad nagrinėtose įmonėse vadovai nėra patenkinti dabartine vertinimo sistema; vertinimo metodikos visiškai neatitinka įmonių strateginių tikslų; vadovų vizijos arba vertinimai atliekami labai subjektyviai, dažniausiai vertina tiesioginis vadovas. Atliktos literatūros analizės ir anketinės įmonių vadovų apklausos rezultatai leidžia suformuoti personalo kokybės kompleksinio vertinimo modelį, objektyviai įvertinti darbuotoją. Siūlomas modelis yra paprastas, tikslus ir universalus. Taikant siūlomą metodiką galima bus įvertinti ir pavienius darbuotojus, ir didesnes grupes bei palyginti juos tarpusavyje Darbą sudaro: įvadas, 3 dalys, išvados, literatūra ir šaltiniai bei priedai. Darbo apimtis – 56 puslapiai teksto be priedų, 19 paveikslų, 14 lentelių, panaudoti 32 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThis thesis analyzes personnel performance evaluation concepts, personnel evaluation methods, the main subject, what principles are followed selecting personnel evaluation criteria. This topic becomes more and more relevant as the number of evaluation criteria increases. The study showed that the company’s executives are not satisfied with the existing evaluation methods; evaluation methodology does not entirely satisfy corporate strategic objectives; evaluation are made in a very subjective way. The literature analysis and questionnaire survey allowed to form an integrated quality evaluation model, which allows objectively evaluate employees. The proposed model is simple, accurate and versatile. Proposed methodology can be used to evaluate either one employee or groups, compare results with each other Structure: The thesis consists of the introduction, three sections, conclusions, references and resources and appendices. The volume of the thesis is 56 pages of text excluding the appendices, 19 figures, 14 tables and 32 references. Appendices are attached in addition.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent71 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:25669914/datastreams/MAIN/content
dc.titleTelekomunikacijų įmonių persolano kokybės kiekybinis vertinimas
dc.title.alternativeQuantative evaluation of staff quality of telecommunication companies
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltpersonalo kokybės vertinimas
dc.subject.ltdaugiakriteriai metodai
dc.subject.ltekspertiniai vertinimai
dc.subject.enpersonnel performance evaluation
dc.subject.enmulti-criteria methods
dc.subject.enexpert assessments
dc.identifier.elaba25669914


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record