Show simple item record

dc.contributor.authorKatinaitė, Karolina
dc.date.accessioned2023-09-18T09:07:22Z
dc.date.available2023-09-18T09:07:22Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110350
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama valstybės įvaizdžio komunikacija tarptautiniame diskurse, valstybės prekės ženklo svarba komunikacijai. Darbe pristatoma gana nauja komunikacijos mokslų srities tema – šalies krypties ženklodara ir turizmo prekės ženklas kaip tinkamiausia jos įgyvendinimo ir komunikacijos priemonė. Autorės sudarytas turizmo prekės ženklo komunikacijos modelis yra naudojamas nagrinėjant Lietuvos turizmo prekės ženklo kampaniją „Lithuania. Real is beautiful“. Empirinėje dalyje kiekybiniu tyrimo metodu tiriamas užsienio turistų, bent kartą lankiusių Lietuvą, nuomonė apie Lietuvą kaip turizmo kryptį, jų lūkesčiai, poreikiai ir patirtys. Kokybiniu interviu metodu tiriamas trijų Lietuvos ir užsienio ekspertų požiūris į Lietuvos krypties ženklodaros procesus, turizmo komunikacijos būtinybę ir iššūkius. Susisteminus užsienio ir lietuvių autorių teorines įžvalgas bei atlikus empirinį tyrimą, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir rekomendacijos.lit
dc.description.abstractThis final Master Thesis examines country image communication issues and national brand importance for international communication. Destination branding topic is presented as recent communication field as well as national tourism brand as the best communication medium for branding processes. The tourism brand communication model is created by the author for the purpose of Lithuanian tourism brand \"Real is beautiful\"analysis. The reasech of the thesis is devided into two parts. Firstly, the foreign tourists opinions about their expectations, experiences and Lithuania as tourism destination are investigated. Secondly, three Lithuanian and foreign tourism experts are examined to know their approach to destination branding processes in Lithuania and challenges for communication. After summarising the theoretical insights of foreign and Lithuanian authors and conducting empirical research, the conclusions and recommendations of the final thesis are presented.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent101 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:28877564/datastreams/MAIN/content
dc.titleKrypties ženklodaros komunikacija: Lietuvos turizmo prekės ženklas
dc.title.alternativeDestination Branding Communication: A Case of Lithuanian Tourism Brand
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltKrypties ženklodara
dc.subject.ltturizmo prekės ženklas
dc.subject.ltšalies komunikacija
dc.subject.ltšalies įvaizdis
dc.subject.ltvalstybės įvaizdžio komunikacija
dc.subject.endestination branding
dc.subject.entourism brand
dc.subject.encountry brand
dc.subject.entourism destination
dc.subject.enplace branding
dc.identifier.elaba28877564


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record