Show simple item record

dc.contributor.authorČiupkovaitė, Deimantė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:07:24Z
dc.date.available2023-09-18T09:07:24Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110363
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamas gyvenimo stilius medijose, atliekama televizijos laidos „Stilius“ analizė. Vienas svarbiausių veiksnių, kuris formuoja gyvenimo stilių, yra televizija. Televizijos turinys gali sufleruoti, kas šiuo metu madinga ir sektina. Tai gali keisti žiūrovų suvokimą ir kasdienius įpročius. Todėl svarbu išsiaiškinti, kokia gyvenimo stiliaus žinutė perduodama lietuviškose medijose, kokios gyvenimo stiliaus ypatybės yra išryškinamos. Darbo tikslas yra išanalizuoti ir suformuoti socialinės dokumentikos laidos „Stilius” perduodamos žinutės, kuri vaizduoja gyvenimo stilių, modelį. Teorinėje dalyje apžvelgiama gyvenimo stiliaus samprata, jos raida, atskirai aptariamas gyvenimo stiliaus formavimas, išskiriami jį sudarantys pagrindiniai veiksniai, aptariama medijų įtaka gyvenimo stiliaus formavimui ir analizuojami gyvenimo stiliaus ir medijų tyrimai, kurie yra svarbūs tiriamajai darbo daliai. Tiriamojoje darbo dalyje analizuojama lietuviška socialinės dokumentikos laida „Stilius“. Atlikus siužeto atranką, analizuojamos atrinktos istorijos. Pagrindinis tyrimo metodas – turinio analizė. Atlikus eksperto interviu analizuojama ir interpretuojama gauta informacija, konstruojamas pavyzdinis gyvenimo stilių lietuviškoje medijoje perduodantis modelis. Darbo pabaigoje, remiantis literatūros apžvalga ir empiriniu tyrimu, pateikiamos išvados ir rekomendacijos institucijoms Lietuvoje, kurios tiesiogiai ir netiesiogiai susijusios su kultūrinėmis, socialinėmis atskirtimis, kurios kuria įvairaus formato turinį, organizuoja renginius. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, literatūros analizė, empyrinis tyrimas (medijų turinio analizė), išvados, rekomendacijos ir literatūros sąrašas. Darbo apimtis 73 psl., (tekstas be priedų), 15 pav, 1 lentelė, 55 literatūros šaltiniai. Atskirai pridedami priedai.lit
dc.description.abstractIn this final master thesis, the lifestyle in media and telecast “Stilius” is analysed. One of the most important factors that shapes the lifestyle is television. The content of the TV can advise what is currently fashionable and could be followed. This can change viewers' perceptions and daily habits. Therefore, it is important to find out what lifestyle message is transmitted through Lithuanian media, which lifestyle features are highlighted. The aim of the work is to analyse and create a model of social documentary telecast “Stilius” message that depicts the lifestyle. The theoretical part reviews the concept of the lifestyle, its development, formation of life style and the main factors of it, the influence of media on the formation of the lifestyle, and the analysis of the lifestyle and media researches, which are important for the research part of this work. The research is based on the analysis of the Lithuanian telecast “Stilius”. Firstly, scene selection was made and then the selected broadcasts were analysed. The main research method is content analysis. After the expert interview all information is analysed and interpreted, a model of the transferring lifestyle in the Lithuanian media is constructed. In the last part of the thesis conclusions and recommendations for the institutions in Lithuania which directly or indirectly are related to cultural, social exclusion, which develop content of different formats, organize events. Structure: introduction, analysis of literature, empirical study (media content analysis), conclusions and recommendations, references. Thesis consists of: 73 p. (text without appendixes), 15 pictures, 1 table, 55 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent132 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:29026984/datastreams/MAIN/content
dc.titleGyvenimo stilius medijose, televizijos laidos „Stilius“ analizė
dc.title.alternativeLifestyle in media, analysis of telecast "Stilius"
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltGyvenimo stilius
dc.subject.ltmedijos
dc.subject.lttelevizijos laida
dc.subject.lt„Stilius“
dc.subject.lttelevizijos žinutė
dc.subject.enLifestyle
dc.subject.enmedia
dc.subject.ena telecast
dc.subject.en"Stilius"
dc.subject.entelevision message
dc.identifier.elaba29026984


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record