dc.contributor.author | Laurinavičiūtė, Dovilė | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:07:25Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:07:25Z | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110371 | |
dc.description.abstract | Baigiamojo magistro darbo tikslas – nustatyti erdvinio kelio modelio projektavimo ir jo panaudojimo statyboje galimybes bei įvertinti darbų kokybę vykdant kelio statybos darbus naudojant erdvinį statinio modelį. Darbe nagrinėjama statinio informacinio modeliavimo samprata, užsienio šalių patirtis. Analizuojamas miesto gatvių sankryžos rekonstravimo į žiedinę erdvinio statinio modelio projektavimas ir sukurto modelio panaudojimas statyboje. Pateikta automobilių keliams projektuoti skirtų programinių paketų apžvalgos analizė. Siekiant įvertinti statybos darbų, naudojant erdvinį statinio modelį, kokybę ir nustatyti modelio pranašumus bei trūkumus, vykdyta kelių statybos įmonių apklausa. Darbo pabaigoje pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir rekomendacijos. Darbą sudaro 4 (keturios) dalys: įvadas, literatūros apžvalga, tyrimo metodika, tiriamasis darbas, darbo rezultatai ir jų analizė, išvados ir rekomendacijos, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 60 p. teksto be priedų, 25 iliustr., 7 lentel., 29 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. | lit |
dc.description.abstract | This thesis interrogates the concept of the building information model, its implementation in other countries, and possibilities for use in road design, building, and maintenance. The thesis analyses the design and building of roads with the use of the three-dimensional road model for the purposes of reconstruction of city junction to roundabout. Included is an overview and analysis of road design software packages. A questionnaire of roadwork companies was conducted to determine quality, advantages, and disadvantages of the work produced by using the three-dimensional model. The thesis finishes with conclusions and suggestions. Structure: introduction, literature review, methodology, investigation, results and discussion, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of: 60 p. text without appendices, 25 pictures, 7 tables, 29 bibliographical entries. Appendices included. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 82 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:29110195/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Erdvinio kelio modelio kūrimo ir jo panaudojimo statyboje analizė ir rekomendacijos | |
dc.title.alternative | Three–dimmensional Road Model Design and its Use in Construction Analysis and Recommendations | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering | |
dc.subject.studydirection | E05 - Statybos inžinerija / Civil engineering | |
dc.subject.lt | erdvinis kelio modelis | |
dc.subject.lt | kelias | |
dc.subject.lt | paviršius | |
dc.subject.lt | statinio informacinis modeliavimas | |
dc.subject.en | Three–dimensional road model | |
dc.subject.en | road | |
dc.subject.en | surface | |
dc.subject.en | building informacion model | |
dc.identifier.elaba | 29110195 | |