Show simple item record

dc.contributor.authorUždavinytė, Ramunė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:07:29Z
dc.date.available2023-09-18T09:07:29Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110382
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama startuolių rinkodaros komunikacijos svarba komunikacijos mokslo lauke, temos aktualumas praktikoje, analizuojama startuolio ir rinkodaros komunikacijos sąvoka, išskiriami startuolių rinkodaros komunikacijos ypatumai, numatomos teorinės šios komunikacijos tobulinimo kryptys. Empirinėje darbo dalyje atliekamas startuolių rinkodaros komunikacijos tyrimas, gauti duomenys yra susisteminami išryškinant startuolių rinkodaros komunikacijos charakteristikas, nustatomos galimos startuolių rinkodaros komunikacijos tobulinimo kryptys. Galiausiai, pasiūlomas startuolių rinkodaros komunikacijos tobulinimo modelis ir išryškinami atlikto tyrimo apribojimai. Išnagrinėjus teorinius ir empirinius startuolių rinkodaros komunikacijos aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, startuolių rinkodaros komunikacijos teoriniai aspektai, startuolių rinkodaros komunikacijos empirinis tyrimas, diskusija, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 74 p. teksto be priedų, 24 iliustr., 17 lent., 90 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractIn the final master's thesis theoretical importance and practical relevance of startup marketing communication are analyzed, the concept of startup and marketing communication is analyzed, peculiarities of startup marketing communication are distinguished, theoretical directions of startup marketing communication for improvement are envisaged. In the empirical part study of startup marketing communication is conducted, data are structured by highlighting the main characteristics of startup marketing communication, possible directions for improvement are determined. Finally, results of the study are discussed in the field of science and limitations of the study are highlighted, conclusions and suggestions are presented. Structure: introduction, theoretical aspects of startup marketing communication, research of startup marketing communication, discussion, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 74 p. text without appendixes, 24 pictures, 17 tables, 90 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent72 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497613/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497614/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497615/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497616/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497617/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497618/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497619/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497620/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497621/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497622/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497623/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497624/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497625/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497626/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497627/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497628/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497629/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497630/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497631/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33495163/datastreams/ATTACHMENT_33497632/content
dc.titleStartuolių rinkodaros komunikacijos tobulinimas
dc.title.alternativeStartups marketing communication improvement
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltintegruota rinkodaros komunikacija
dc.subject.ltrinkodaros komunikacija
dc.subject.ltstartuolis
dc.subject.ltstartuolių ekosistema
dc.subject.enintegrated marketing communication
dc.subject.enmarketing communication
dc.subject.enstartup
dc.subject.enstartup ecosystem
dc.identifier.elaba33495163


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record