Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorKazakauskaitė, Indrė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:07:35Z
dc.date.available2023-09-18T09:07:35Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110404
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe analizuojama klasikinės muzikos koncertų komunikacijos ypatybės, auditorijos pokyčiai ir išorinės komunikacijos priemonės jaunimui kaip tikslinei auditorijai. Darbe pristatomas teorinis klasikinės muzikos koncertus organizuojančios įstaigos išorinės komunikacijos modelis, skirtas jaunajai koncertų auditorijai, kuriuo remiantis atliekamas jaunimo auditorijos tyrimas. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius klasikinės muzikos koncertų komunikacijos jaunimo auditorijai aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir rekomendacijos. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, teorinė dalis, tiriamoji dalis, išvados, rekomendacijos, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 55 p. teksto be priedų, 12 iliustr., 8 lent., 58 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe present final Master thesis deals with peculiarities of classical music concerts communication, changes in the audience as well as external communication measures for the youth as the target audience. A theoretical model of external communication organising classical music concerts targeted at the young audiences on which the study of the youth audience is based is introduced in the Thesis. Having analysed theoretical and practical aspects of classical music concerts communication directed at the youth audience, final conclusions and recommendations of the Thesis are provided. Structure: introduction, theoretical background, practical part, conclusions and recommendations, references. Thesis consist of: 55 p. text without appendixes, 12 pictures, 8 tables, 58 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent55 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33518860/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33518860/datastreams/ATTACHMENT_33518932/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33518860/datastreams/ATTACHMENT_33518933/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33518860/datastreams/ATTACHMENT_33518934/content
dc.titleKlasikinės muzikos koncertus organizuojančios įstaigos komunikacija jaunimui kaip tikslinei auditorijai: VšĮ „Muzikinė erdvė“ atvejis
dc.title.alternativeCommunication by a Classical Music Concerts Organisation with the Youth as the Target Audience: The case of Public Institution MUZIKINĖ ERDVĖ
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltauditorija
dc.subject.ltišorinė komunikacija
dc.subject.ltjaunimo auditorija
dc.subject.ltklasikinė muzika
dc.subject.ltkoncertų komunikacija.
dc.subject.enaudience
dc.subject.enexternal communication
dc.subject.enyouth audience
dc.subject.enclassical music
dc.subject.enconcerts communication.
dc.identifier.elaba33518860


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą