dc.contributor.author | Dabrila, Raimundas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:07:36Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:07:36Z | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110408 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistro darbe naudojant mišriojo mokymo formas ištirtos technologinių kompetencijų ugdymo galimybės ir dinamiškų studijų kaitos prielaidos. Išnagrinėtos ir apibrėžtos techninių kompetencijų dalys, kurios gali būti realizuotos naudojant mišrųjį mokymą: pateikti mišraus mokymo metodai bei priemonės studentų kompetencijoms ugdyti, atlikta informacinių komunikacinių technologijų priemonių taikymo studijose analizė ir pristatyta populiariausių virtualiųjų mokymo aplinkų apžvalga. Mokslinės literatūros pagrindu atliktas tiriamasis darbas, kurio metu išanalizuotos ir įvertintos mokymo kurso tobulinimo galimybės, sukurtos technines kompetencijas ugdančios mokymosi priemonės, patobulintas mokymo kursas ir parengtos gerosios praktikos rekomendacijos. Išanalizavus mokslinę literatūrą, atlikus tiriamąjį darbą ir pristačius patobulintą mokymo kursą, pateiktos baigiamojo darbos išvados. Darbą sudaro 8 dalys: įvadas, literatūros analizė, tiriamoji dalis, praktinė dalis, gerosios praktikos rekomendacijos, išvados, literatūra, priedai. Darbo apimtis – 88 p. teksto be priedų, 69 iliustr., 6 lent., 61 bibliografinis šaltinis. Priedai pridedami. | lit |
dc.description.abstract | In the final work of the Master's thesis using the forms of mixed education, the possibilities for the development of technological competences and the assumptions of dynamic study changes were investigated. Examined and defined parts of technical competences that can be realized using combined training: the presentation of combined teaching methods and tools for developing student competencies, analyzing the application of information communication technology tools in studies and introducing an overview of the most popular virtual learning environments. The research work on the basis of scientific literature, which analyzed and evaluated the possibilities of improving the training course, created the technical competency learning tools, improved training course and recommendations of the prepared good practice. After the analysis of scientific literature, after the research work and presentation of an improved training course, the conclusions of the final thesis are presented. Work consists of 8 parts: introduction, literature analysis, research part, practical part, recommendations of good practice, conclusions, literature and appendixes. Thesis consist of: 88 p. text without appendixes, 69 pictures, 6 tables, 61 bibliographic source. Appendixes included. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 98 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Laisvai prieinamas internete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:29293789/datastreams/MAIN/content | |
dc.subject | 00 - Klasifikacija netaikoma / Classification does not apply | |
dc.title | Technologinių kompetencijų ugdymo taikant mišrųjį mokymą galimybių tyrimas | |
dc.title.alternative | The Analysis of the Technological Competence Education Possibilities by Applying Mixed Training | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering | |
dc.subject.lt | mišrusis mokymas | |
dc.subject.lt | technologinės kompetencijos | |
dc.subject.lt | IKT | |
dc.subject.lt | Moodle. | |
dc.subject.en | blended learning | |
dc.subject.en | technology competencies | |
dc.subject.en | ICT, Moodle. | |
dc.identifier.elaba | 29293789 | |