Show simple item record

dc.contributor.authorDabrila, Raimundas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:07:36Z
dc.date.available2023-09-18T09:07:36Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110408
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe naudojant mišriojo mokymo formas ištirtos technologinių kompetencijų ugdymo galimybės ir dinamiškų studijų kaitos prielaidos. Išnagrinėtos ir apibrėžtos techninių kompetencijų dalys, kurios gali būti realizuotos naudojant mišrųjį mokymą: pateikti mišraus mokymo metodai bei priemonės studentų kompetencijoms ugdyti, atlikta informacinių komunikacinių technologijų priemonių taikymo studijose analizė ir pristatyta populiariausių virtualiųjų mokymo aplinkų apžvalga. Mokslinės literatūros pagrindu atliktas tiriamasis darbas, kurio metu išanalizuotos ir įvertintos mokymo kurso tobulinimo galimybės, sukurtos technines kompetencijas ugdančios mokymosi priemonės, patobulintas mokymo kursas ir parengtos gerosios praktikos rekomendacijos. Išanalizavus mokslinę literatūrą, atlikus tiriamąjį darbą ir pristačius patobulintą mokymo kursą, pateiktos baigiamojo darbos išvados. Darbą sudaro 8 dalys: įvadas, literatūros analizė, tiriamoji dalis, praktinė dalis, gerosios praktikos rekomendacijos, išvados, literatūra, priedai. Darbo apimtis – 88 p. teksto be priedų, 69 iliustr., 6 lent., 61 bibliografinis šaltinis. Priedai pridedami.lit
dc.description.abstractIn the final work of the Master's thesis using the forms of mixed education, the possibilities for the development of technological competences and the assumptions of dynamic study changes were investigated. Examined and defined parts of technical competences that can be realized using combined training: the presentation of combined teaching methods and tools for developing student competencies, analyzing the application of information communication technology tools in studies and introducing an overview of the most popular virtual learning environments. The research work on the basis of scientific literature, which analyzed and evaluated the possibilities of improving the training course, created the technical competency learning tools, improved training course and recommendations of the prepared good practice. After the analysis of scientific literature, after the research work and presentation of an improved training course, the conclusions of the final thesis are presented. Work consists of 8 parts: introduction, literature analysis, research part, practical part, recommendations of good practice, conclusions, literature and appendixes. Thesis consist of: 88 p. text without appendixes, 69 pictures, 6 tables, 61 bibliographic source. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent98 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:29293789/datastreams/MAIN/content
dc.subject00 - Klasifikacija netaikoma / Classification does not apply
dc.titleTechnologinių kompetencijų ugdymo taikant mišrųjį mokymą galimybių tyrimas
dc.title.alternativeThe Analysis of the Technological Competence Education Possibilities by Applying Mixed Training
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltmišrusis mokymas
dc.subject.lttechnologinės kompetencijos
dc.subject.ltIKT
dc.subject.ltMoodle.
dc.subject.enblended learning
dc.subject.entechnology competencies
dc.subject.enICT, Moodle.
dc.identifier.elaba29293789


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record