Show simple item record

dc.contributor.authorAutukevičiūtė, Renata
dc.date.accessioned2023-09-18T09:07:43Z
dc.date.available2023-09-18T09:07:43Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110436
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe sukurta sunkvežimio su puspriekabe automatizuoto parkavimo galu sistema. Naudojantis programiniais paketais, sukurtas trimatis kompiuterinis sunkvežimio su puspriekabe modelis, skirtas automatizuoto parkavimo sistemos veikimui vizualiai perteikti. Išanalizavus mokslinę literatūrą kelio radimo, parkavimo trajektorijos kūrimo, transporto priemonių kinematinių bei dinaminių modelių sudarymo, autonominio parkavimo tematikomis, buvo pasirinktas atsitiktinių kliūčių paieškos metodas parkavimosi trajektorijai sukurti. Sugeneruota trajektorija naudojama kaip sektina sunkvežimio su puspriekabe judėjimo kreivė, sukurtame vairavimo sistemos valdymo algoritme. Nustatytos PI valdiklio konstantos, aprašyti valdomi signalai. Pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, mokslinių darbų kelio radimo, parkavimo trajektorijos kūrimo, transporto priemonių modelių sudarymo, autonominio parkavimo temomis analizė, tiriamos problemos aprašymas, modeliavimo rezultatai, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 52 p. teksto be priedų, 36 iliustr., 2 lent., 14 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractAutonomous backway parking system of the truck with the semi-trailer was created in this master thesis. The three-dimentional model of the vehicle was created by using software packages to visualize the operation of automated parking system. The analysis of scientific articles about path finding, parking trajectory creation, kinematics and dynamics models of vehicles formation, autonomous parking, the rapidly-exploring random trees method was chosen for trajectory development. The generated trajectory is used as a sequence of a truck with a semi-trailer movement in steering system control algorithm. The coefficients of PI controller was determined, control signals were described. Conclusions and suggestions are presented. Structure: introduction, analysis of scientific articles of path finding, parking trajectory creation, vehicles’ models composition, autonomous parking themes, description of the problem being investigated, results of modelling, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 52 p. text without appendixes, 36 pictures, 2 tables, 14 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent52 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:29351848/datastreams/ATTACHMENT_29352122/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:29351848/datastreams/MAIN/content
dc.titleSunkvežimio su puspriekabe autonominio parkavimo galu sistemos kūrimas ir tyrimas
dc.title.alternativeTruck with Semi-Trailer Autonomous Parking System Development and Research
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.studydirectionE12 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltalgoritmas
dc.subject.ltautonominis parkavimas
dc.subject.ltparkavimosi trajektorija
dc.subject.ltPI valdiklis
dc.subject.ltsunkvežimis su puspriekabe
dc.subject.enalgorithm
dc.subject.enautonomous parking
dc.subject.enparking trajectory
dc.subject.enPI controller
dc.subject.entruck with semi-trailer
dc.identifier.elaba29351848


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record