Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorPolitaitė, Simona
dc.date.accessioned2023-09-18T09:08:13Z
dc.date.available2023-09-18T09:08:13Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110485
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos didžiųjų duomenų panaudojimo galimybės, siekiant geriau pažinti vartotojus. Analizuojama didžiųjų duomenų koncepcija, tokių duomenų panaudojimo rizikos, gavybos ir analitikos procesai. Taip pat atlikta vartotojų elgsenos teorijų ir didžiųjų duomenų panaudojimo vartotojams pažinti modelių analizė. Parengta empirinių tyrimų metodika. Šios metodikos pagrindu, atliktas didžiųjų duomenų technologinių priemonių tyrimas ir didžiųjų duomenų panaudojimo vartotojams pažinti ekspertinis vertinimas. Remiantis atliktų empirinių tyrimų rezultatais sukurtas inovatyvus didžiųjų duomenų panaudojimo modelis, sudarantis prielaidas geriau pažinti vartotojus. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius aspektus, pateiktos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, didžiųjų duomenų panaudojimo vartotojų pažinimui teoriniai aspektai, empiriniai tyrimai, skirti didžiųjų duomenų panaudojimui vartotojams pažinti, didžiųjų duomenų panaudojimo vartotojams pažinti modelis, išvados ir literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 68 p. teksto be priedų, 22 iliustr., 10 lent., 116 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe Master’s thesis analyses the possibilities of using big data to better understand consumers. It analyses the concept of big data, risks of such data adoption, mining and analytics processes. Also, the analysis of consumer behavior theories and models of big data use for consumers cognition were carried out. The methodology of empirical studies was prepared. On the grounds of this methodology, study of technological big data tools and expert evaluation of big data use for consumers cognition were carried out. Based on the results of empirical studies, an innovative model of big data use, providing preconditions for better understanding of consumers, has been created. Having analysed the theoretical and practical aspects, conclusions to the thesis were given. The thesis consists of 6 parts: introduction, theoretical aspects of big data use for consumers cognition, empirical studies on big data use for consumers cognition, model of big data use for consumers cognition, conclusions and references. Volume of the thesis – 68 pages of text without annexes, 22 illustrations, 10 tables, 116 bibliographic resources. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent70 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33646839/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33646839/datastreams/ATTACHMENT_33647609/content
dc.subject00 - Klasifikacija netaikoma / Classification does not apply
dc.titleDidžiųjų duomenų panaudojimo vartotojams pažinti modelis
dc.title.alternativeModel of the Big Data Use for Consumers Cognition
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltdidieji duomenys
dc.subject.ltvartotojo pažinimas
dc.subject.ltdidžiųjų duomenų analizė
dc.subject.ltpanaudojimo rizikos
dc.subject.ltduomenų analitika
dc.subject.enBig Data
dc.subject.enconsumer cognition
dc.subject.enBig Data analysis
dc.subject.enrisks of adoption
dc.subject.endata analytics
dc.identifier.elaba33646839


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą