Show simple item record

dc.contributor.authorPaliulis, Regimantas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:08:14Z
dc.date.available2023-09-18T09:08:14Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110488
dc.description.abstractBaigiamojo magistro darbo tikslas nustatyti veiksnius darančius įtaką Y kartos vartotojų apsisprendimui pirkti, socialinių medijų kontekste. Darbe ištirtos kartų teorijos ir socialinių medijų raida, išanalizuoti skirtingi požiūriai, siūlomos vartotojų klasifikacijos ir kartų elgsenos bruožai, išanalizuoti moksliniai tyrimai šioje srityje. Identifikuotos naujausios skaitmeninės komunikacijos tendencijos, nustatytos socialinių medijų panaudojimo galimybės rinkodaros procese. Remiantis atliktais tyrimais sukurtas veiksnių įtakos Y kartos vartotojų apsisprendimui pirkti, socialinių medijų kontekste, modelis. Šiame darbe pateiktos informacijos pritaikymas padės rinkodaros specialistams parduoti prekes ir paslaugas Y kartos vartotojams, naudojant socialines medijas. Darbo pabaigoje pateiktos išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro: įvadas, 3 dėstymo dalys, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 77 p. teksto be priedų, 23 iliustr., 9 lent., 77 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to identify the factors that influence Y generation decision to buy in context of social media. In this paper the evolution of social media and generational theory were examined. Different approaches, suggested consumer classifications and generational consumer behavior were investigated. The latest digital communication trends and their usage in social media marketing were identified. The model examining the factors influencing Y generation consumers decision to buy in the context of social media ware created after evaluating the research results. The application of the information provided may be useful for marketing professionals in order to sell goods and services to Y generation consumers, using social media. Conclusions and suggestions are provided at the end of the paper. Structure: introduction, 3 main parts, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 77 p. text without appendixes, 23 pictures, 9 tables, 77 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent74 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33643971/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33643971/datastreams/ATTACHMENT_33644442/content
dc.subjectN900 - Verslas ir vadyba / Business and administrative studies
dc.titleSocialinių medijų poveikio Y kartos vartotojų apsisprendimui pirkti modelis
dc.title.alternativeSocial media impact on Y generation decision to buy
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltY karta
dc.subject.ltapsisprendimas pirkti
dc.subject.ltsocialinės medijos
dc.subject.ltsocialinė komercija
dc.subject.ltrinkodara
dc.subject.enY generation
dc.subject.endecision to buy
dc.subject.ensocial media
dc.subject.ensocial commerce
dc.subject.ene. commerce
dc.identifier.elaba33643971


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record