dc.contributor.author | Lebedžinskas, Matas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:08:16Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:08:16Z | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110502 | |
dc.description.abstract | The aim of this master‘s thesis is to establish elevated of the road curving - chicane for traffic speed reduction in national significance roads of Lithuania. The research analyzes the accident situation in national significance in the Republic of Lithuania. Analyzing traffic and accident situation in the European Union countries. The speed impact on traffic safety and engineering safety measures. An overview of Lithuania and other foreign countries (the Netherlands, the United States et al.) introduced the "chicane". The investigation established chicane effectiveness of the speed reduction. At the end are general conclusions and recommendations. The thesis consis of an introduction, three chapters, general conclusions and recommendations as well as accessories. Work size - 61 pages, 53 illustrations, 3 tables, 34 bibliographic sources. Appendixes attached. | eng |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistro darbe siekiama nustatyti važiuojamosios kelio dalies iškreivinimo - „miesto vartų“ greičio sumažinimui veiksmingumą, Lietuvos valstybinės reikšmės krašto keliuose. Darbe analizuojama avaringumo situacija Lietuvos Respublikos valstybinės reikšmės krašto keliuose. Analizuojama eismo intensyvumas ir avaringumo situacija Europos Sąjungos šalyse. Pateikiama greičio įtaka eismo saugumui ir saugumą gerinančios inžinerinės priemonės. Apžvelgiami Lietuvoje ir kitose užsienio šalyse (Olandijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose ir kt.) diegiami „miesto vartai“. Atlikus tyrimą, įvertintas tirtų „miesto vartų“ veiksmingumas greičio sumažinimui. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Baigiamąją magistro darbą sudaro įvadas, trys skyriai, bendrosios išvados ir pasiūlymai bei priedai. Darbo apimtis - 61 puslapių be priedų, 53 paveikslai, 3 lentelės, 34 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. | lit |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 89 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | eng | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33738096/datastreams/MAIN/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33738096/datastreams/ATTACHMENT_33738507/content | |
dc.title | Analysis and evaluation of efficiency of gateways on rural-urban transitions in Vilnius region | |
dc.title.alternative | "Miesto vartų" analizė ir efektyvumo tyrimas Vilniaus apskrityje | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering | |
dc.subject.studydirection | E05 - Statybos inžinerija / Civil engineering | |
dc.subject.lt | eismo saugumo gerinimas | |
dc.subject.lt | "miesto vartai" | |
dc.subject.lt | greičio mažinimo priemonės | |
dc.subject.lt | krašto kelias | |
dc.subject.lt | važiuojamosios kelio dalies iškreivinimas. | |
dc.subject.en | improvement of traffic safety | |
dc.subject.en | "gateway" | |
dc.subject.en | speed reduction measures | |
dc.subject.en | edge road | |
dc.subject.en | carriageway obstruction. | |
dc.identifier.elaba | 33738096 | |