Show simple item record

dc.contributor.authorSaročka, Deividas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:08:17Z
dc.date.available2023-09-18T09:08:17Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110503
dc.description.abstractThe objective of the final master's thesis is to revue the structure on Main Road Intersections of Lithuania road network, to analyze traffic volume, road geometric elements taking attention to the road function, design speed, level of service. To compare Lithuanian design regulations for Main roads intersections design with other well-developed countries like USA, Germany, Latvia, and Netherlands. The main aim of the final thesis is to examine the documents regulating the design of Lithuanian Main road intersections, the experience of foreign countries and to provide recommendations for the design of intersections on Main roads (Motorways and Highways). The HCM 2010 methodology is used for the study, which uses the level of service (LOS) calculations for Main road intersections, and analyzes road safety. At the end of the master thesis is given an analysis of the results, conclusions, and recommendations for the application of one level and grade-separated intersections on the Main roads by their function. Thesis consist of: 66 p. text without appendixes, 27 pictures, 24 tables, 25 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.description.abstractBaigiamojo magistro darbo tikslas - apžvelgti Lietuvos kelių tinklo ir magistralinių kelių sankryžų schemas, išanalizuoti eismo intensyvumą, kelio geometrinius elementus, atkreipiant dėmesį į kelio funkcinę paskirtį, projektinį greitį, aptarnavimo lygį. Palyginti lietuviškų magistralinių kelių sankryžų projektavimo taisykles su kitomis gerai išsivysčiusiomis šalimis, tokiomis kaip JAV, Vokietija, Latvija ir Olandija. Baigiamojo darbo pagrindinis tikslas - išnagrinėti Lietuvos magistralinių kelių sankryžų projektavimą reglamentuojančius dokumentus, užsienio šalių patirtį ir rekomendacijas dėl sankryžų projektavimo magistraliniuose keliuose. Tyrimui naudojama HCM 2010 metodika, kurioje naudojami magistralinio kelio sankryžų eismo kokybės rodiklio (LOS) skaičiavimai ir analizuojamas kelių saugumas. Baigiamajame magistro darbe analizuojami rezultatai, pateikiamos išvados ir rekomendacijos vieno bei skirtingų lygių sankryžų projektavimui magistraliniuose keliuose. Darbo apimtis - 66 p. teksto be priedų, 27 paveikslėliai., 24 lentelės, 25 literatūros šaltiniai. Atskirai pridedami priedai.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent75 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.rightsNeprieinamas
dc.titleResearch, Analysis and Recommendations for Design of Intersections on Main Roads
dc.title.alternativeSankryžų magistraliniuose keliuose tyrimas, analizė ir rekomendacijos jų projektavimui
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering
dc.subject.studydirectionE05 - Statybos inžinerija / Civil engineering
dc.subject.lteismo
dc.subject.ltkokybės
dc.subject.ltrodiklis
dc.subject.ltmagistraliniai
dc.subject.ltkeliai
dc.subject.enlevel
dc.subject.enof
dc.subject.ensevice
dc.subject.enmain
dc.subject.enroads
dc.identifier.elaba33738224


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record