Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorTaletavičius, Rokas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:08:47Z
dc.date.available2023-09-18T09:08:47Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110542
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama keleivinio vagono aširačių tipo ir pakabos parametrų įtaka riedmens stabilumui. Riedmenų stabilumas vertinamas nuriedėjimo nuo bėgių ir komforto kriterijais kėbulo pagreičių reikšmėmis. Judant bėgių kelio nelygumais, sužadinami važiuoklės elementų, pakabos ir kėbulo svyravimai. Programiniu paketu „Universal Mechanism“ modeliuojamas keleivinio vagono judėjimas trimis kelio ruožais su parinktais aširačių tipai, ir pirminės bei antrinės pakabos parametrais. Nustatoma vagono nuriedėjimo kriterijaus ir kėbulo pagreičių priklausomybė nuo aširačių tipo ir vertikaliųjų ir skersinių pakabos parametrų. Darbą sudaro 4 dalys: įvadas; riedmenų stabilumo nagrinėjimas; sistemos keleivinis vagonas – kelias modeliavimas; keleivinio vagono stabilumo skaitiniai tyrimai; literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 79 p. teksto, 76 iliustr., 6 lent., 36 bibliografinių šaltinių.lit
dc.description.abstractIn master thesis analyzing influence of different types of wheelsets and suspension parameters to freight wagon stability. Railway vehicle stability investigated by derailment, comfort criteria, values of car body acceleration and ibration. Three different types of track geometry and freight wagon model with two different types of wheelsets are modeled by software „Universal Mechanism“. In thesis investigated acceleration, vibration, comfort and stability criteria dependence from types of wheelsets ant primary and secondary suspension parameters. Thesis consists of 4 parts: introduction; investigation of railway vehicle stability; modeling of system wagon – railway track; numerical studies of freight wagon stability; list of literature. Thesis volume – 79 p. 76 illustrations, 6 tables and 36 bibliographic source.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent78 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:38720378/datastreams/MAIN/content
dc.titleRiedmenų važiavimo stabilumo tyrimas
dc.title.alternativeInvestigation of Railway Vehicle Stability
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.studydirectionE12 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltkeleivinio vagono stabilumas
dc.subject.ltnuriedėjimas nuo bėgių
dc.subject.ltŠperlingo kriterijus.
dc.subject.enfreight wagon stability
dc.subject.enderailment
dc.subject.enSperling criterion.
dc.identifier.elaba38720378


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą