Show simple item record

dc.contributor.authorBubnelis, Vytautas Motiejus
dc.date.accessioned2023-09-18T09:08:48Z
dc.date.available2023-09-18T09:08:48Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110548
dc.description.abstractGeležinkelių transportas konkuruodamas su kitomis transporto rūšimis, privalo gerinti keleivių ir krovinių vežimų kokybę. Norint greitai, efektyviai ir saugiai vežti keleivius ir krovinius, būtina prižiūrėti geležinkelių kelius taip, kad jų geometrinių parametrų nuokrypiai neviršytų leistinųjų nuokrypių. Geležinkelių kelių kokybės veiksnių problematikai atskleisti buvo atliekama mokslinės literatūros analizė. Išanalizuoti kiekybinis ir Kelio kokybės indeksu vertinimo metodai geležinkelio kelio būklei apibūdinti, vertinti ir prognozuoti. Nustatyta, jog geležinkelio kelio kokybės vertinimas KKI yra naujas požiūris į geležinkelio kelių vertinimo metodiką ir yra jau plačiai paplitęs pasaulyje. Išanalizuota geležinkelio kelio sandara, paskirtis, norminiai dokumentai, reglamentuojantys geležinkelio kelio būklę, nauji metodai KKI nustatyti, pateiktas siūlymas, kaip reikėtų vertinti KKI skaitines reikšmes. Remiantis ankstesnių tyrėjų darbais ir matematine logika sudaryta lentelė, kurioje pateikta kiekvienai kelio kategorijai skirtinga KKI skaitinių verčių intervalai. Aprašytas Lietuvos geležinkelių kelių tinklas ir pagrindinės šalies geležinkelių kelių charakteristikos. Išanalizuotas matavimo procesas, jį reglamentuojantys dokumentai, įvardyti matavimo proceso pagrindiniai etapai. Įvertinta 2015–2018 metų šalies geležinkelių kelių būklė vidutiniu KKI visiems keliams, vidutiniu KKI atskiriems geležinkelio kelio geometriniams parametrams, kokybiniu įvertinimu ir 2017 metų duomenys išanalizuoti detaliai, normaliojo skirstinio diagramomis. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, mokslinės literatūros apžvalga, geležinkelio kelio sandaros ir vertinimo apžvalga, geležinkelių kelių vertinimo kelio kokybės indeksu eksperimentiniai tyrimai ir vertinimas, bendrosios išvados, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis – 70 p. teksto be priedų, 30 iliustr., 19 lent., 33 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractRail transport in competition with other modes of transport must improve the quality of passenger and freight transport. It is necessary to maintain the railways in a manner that allows them to transport their passengers and goods quickly, efficiently and safely so that the deviations of their geometrical parameters do not exceed the tolerances. An analysis of the scientific literature was carried out to reveal the problems of railway quality factors. Quantitative and road quality index (KKI) evaluation methods for characterization, assessment and prediction of track status were analysed. The track quality assessment of the KKI is a new approach to rail track assessment methodology and is already widely used worldwide. The structure of railway track, its purpose, normative documents regulating the state of the railway track, new methods for the determination of KKI and suggestions on how to evaluate the numerical values of KKI are analysed. Based on the work of previous researchers and mathematical logic, a table containing different ranges of numerical values for KKI for each road category was created. The Lithuanian Railways’ network and the main characteristics of the country's railways are described. The measurement process, the documents regulating it and the main stages of the measurement process are analysed. The state of the state railways of 2015–2018 has been evaluated for average KKI for all roads, average KKI for individual track geometric parameters, qualitative assessment and data for 2017 are analysed in detail with normal distribution diagrams. The work consists of 7 parts: introduction, review of scientific literature, review and suggestion of track design and evaluation, experimental research and evaluation of railway by road quality index, general conclusions, references, appendixes. Thesis consist of: 70 p. text without appendixes, 30 pictures, 19 tables, 33 bibliographical entries.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent97 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.titleEksploatuojamo geležinkelio kelio deformacijos modeliavimas ir vertinimas taikant kelio kokybės indeksą
dc.title.alternativeModeling and Evaluation of Rail Road Deformation by Track Quality Index
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.studydirectionE12 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltgeležinkelių kelias
dc.subject.ltgeometriniai parametrai
dc.subject.ltdispersija, nuokrypiai
dc.subject.ltkelio kokybės indeksas (KKI).
dc.subject.enrailway track
dc.subject.endispersion
dc.subject.envariance
dc.subject.endeviations
dc.subject.entrack quality index (TQI)
dc.identifier.elaba38773967


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record