Show simple item record

dc.contributor.authorKondratovič, Vladislav
dc.date.accessioned2023-09-18T09:09:06Z
dc.date.available2023-09-18T09:09:06Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110617
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos savivaldžių automobilių naudojimo viešuosiuose keliuose ir kelių infrastruktūros pritaikymo jų eismui problemos, vertinimo būtinumas ir tikslai, užsienio šalių patirtis šioje srityje. Išnagrinėti pagrindiniai faktoriai, turintys įtaką savivaldžių automobilių eismui. Sukurtas savivaldžiams automobiliams infrastruktūros pritaikymo vertinimo modelis, leidžiantis racionaliai planuoti bei parinkti tinkamiausius savivaldžių viešojo transporto priemonių maršrutus. Siekiant efektyviai integruoti savivaldžius automobilius į susisiekimo sistemas, rekomenduojama potencialias maršrutų alternatyvas vertinti taikant SAW metodąir taip pat naudoti darbe pasiūlytus efektyvumo rodiklius bei jų reikšmingumus. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius kelių infrastruktūros pritaikymo savivaldžiams automobiliams vertinimo aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, apžvalginė dalis, analitinė dalis, eksperimentinė dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 58 p. teksto be priedų, 12 iliustr., 11 lent., 38 bibliografiniai šaltiniai.lit
dc.description.abstractThe Master thesis deals with the problems of the use of self-driving cars on public the adaptation of road infrastructure as well as with, the necessity and objectives of assessment, and the experience of foreign countries in this field. The main factors influencing for self-driving cars were analyzed. An evaluation model of infrastructure adaptation for self-driving cars has been developed, allowing rational planning and selection of the most appropriate self-driving public transport routes. In order to efficiently integrate self-driving cars into transport systems, it is recommended to evaluate the potential route alternatives using the SAW method and also to use the efficiency indicators proposed in the thesis and their significance. After analyzing the theoretical and practical aspects of road infrastructure adaptation for self-driving cars, conclusions and suggstions are given. Structure: introduction, overview, analytical part, experimental part, conclusions and suggestions, references.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent55 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:37986281/datastreams/MAIN/content
dc.subjectT 000 - Technologijos mokslai / Technological sciences
dc.titleKelių infrastruktūros pritaikymo savivaldžiams automobiliam vertinimas
dc.title.alternativeThe Evaluation of Road Infrastructure for Self-Driving Cars
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.studydirectionE05 - Statybos inžinerija / Civil engineering
dc.subject.ltsavivaldis automobilis
dc.subject.ltsavivaldė transporto priemonė
dc.subject.ltSAW
dc.subject.enself-driving cars
dc.subject.enself-driving vehicle
dc.subject.enSAW
dc.identifier.elaba37986281


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record